2015年11月27日 星期五

包大人Tea

話說呢…我唔止要煮兩餐比呀包大人,下午茶都要整

佢個人唔係樣樣肯食,麵包興趣又唔大

我於是諗下整蛋糕啦!下下整成個戚風未免太大個

我生完佢後又唔喜歡甜食,於是諗不如整紙包蛋個,仲要細個版本

還有我好執著,盡最唔比佢食街外甜食,我好怕d香精油、糖等等

自己整買靚蛋好有蛋香之餘,糖起碼都係raw sugar

我自己亂食就得,個仔就唔得!哼


首先就係用牛油紙去整個紙杯啦

疊好佢等個型穩陣d




食譜:5小個

雞蛋黃      1隻

糖          30g

暖奶       1湯匙

 油         1湯匙
(可以用米糠油、橄欖油、粟米油)

低筋麵粉      35g

雞蛋白         2隻

  糖           15g

做法:焗爐預熱170度

蛋黃加30g糖攪勻,加入油及奶攪勻

篩入麵粉,輕手拌勻

蛋白加糖打至企身


蛋白加入蛋糊輕手拌勻


倒入杯仔中

用170度焗15-20分鐘

















大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾