2015年11月15日 星期日

DAY 1 @ 台北


 第一次帶個仔旅行,感覺好奇妙
最奇妙係…做乜有個人仔通酒店走
從來我都係好緊慎既人,帶個仔去一定要安排得好
無論住、食、甚至機程我都會諗得好

包包個人無耐性,如果第一次佢飛得耐,咁就全機人都會覺得佢麻煩

所以機程短好重要,其實食物要佢食得為主,起碼手到拿來有白飯既

住要舒服,可以有B床供應

當然我同大少爺好想同佢去日本大阪,但什麼幅射論真的令我覺得帶佢去會害佢咁

去九洲我都又準備好,最後揀台北

其實我並非第一次去,我對上一次去係4歲,之後無再去過甚至唔想去

大少爺也不太想去台灣,我都唔明佢點解

不過…為了方便就去吧

先講去前準備,大人同bb都要申請入台證,Click入以下網址,填完佢會話你知核準申請
你就可以print出來,入境時交埋比入境職員就可以,唔使錢的https://niioa.immigration.gov.tw/NIA_OnlineApply_inter/visafreeApply/visafreeApplyForm.action


個臭包他晌機上好乖,即使套卡通無聲佢都睇到卡卡笑



搭的士去酒店,我住 西門町Amba意舍

1100台幣就去到,間酒店晌誠品商店樓下,係商店唔係書店呀

我預先request BB床,去之前都有email佢要BB床


要King Size既房,房仲有衣櫃位同書桌


我帶定臭包床單及寶寶

   

酒店仲安排埋浴盤同鴨仔比我


仲有小廁板啊!無諗過酒店如此體貼


個臭包不停玩電話,最後我要拔走條線
房內有雪櫃同夾萬的

正臭豬


之後出去食個Tea,呢日都只係留在西門町

去一間食蛋餅既地方,中伏了 



鐵板蛋餅…唔熱架!天呀


同相片兩回事,唔熱唔熱唔熱


水果茶都…唔好飲


跟住週圍行啦!行行下見到阿宗麵線

我同大少爺都唔太喜歡,但去旅行就係要試下


好彩佢夠熱咁囉


之後再繼續行街,去埋另一誠品買書比包包

晚飯無頭緒,見到間連鎖餐廳,裡面有肉有菜有飯,就同包包去食

佢就食到好開心,是是但但一餐就要是但啦








之後繼續行多陣回酒店休息了,酒店門外有人表演豎琴,好好聽


唔少得吃芒果冰

@西門町三兄弟芒果冰


預備好晒d床鋪比佢,呢個臭包最後跟大人睡

第一晚陌生地方,第二晚攬住我唔肯放

第三晚那個大少爺話:你痾臭我就比你同我地一齊睡

好彩回港後佢睡番自己床又肯喎




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾