2015年2月27日 星期五

呀牛


話說年初四邀請食友上我家拜年

當然嚴陣以待,招呼朋友我係好認真

認真地諗唔同既朋友應該用乜菜式去招呼

結果…其中一道係燒牛肉

老實今次唔算太滿意,比較熟

原因我想keep住個溫度,焗完放晌個焗爐內太耐

所以有點熟,幸好…呀牛佢本身生性,肉質仍然軟熟

不至於食香口膠

所以時間真係好緊要,無論人與事、甚至呀牛都係要啱 Timing

我建議大家整時焗30-35分鐘,再放晌焗爐靜置10分鐘

我用洋蔥、紅蘿蔔同薯仔墊底,焗既時候牛肉既油同肉汁會煮熟d蔬菜之餘

我仲用番d汁加紅酒做個燒汁去伴食


預先下晚放下雪櫃隔,當日朝早放室溫


焗之前一小時用海鹽同黑胡椒搽勻,唔需要諗份量,搽得勻便可以

個底放蔬菜,影相時薯仔未切,因為避免變色

用220度-250度焗,我個爐最高220度,佢火力夠

其他爐可以揀250度

焗30-35分鐘,再靜置焗爐10分鐘

倒出個盤底既汁,加紅酒煮個燒汁,可以打小小獻便完成



Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾