2015年2月13日 星期五

塵蠔

大少爺每年新年前都好忙

忙得我大部份時間都要一個人晚飯

不過…每年我都同自己講,捱多幾日過年佢就放大假喇

從另一角度去諗,佢唔晌屋企食飯,我可以為所慾為

可以食三文治,可以自己食沙律牛扒,又可以食…生蠔

無錯!大少爺人生最怕三樣野

1.我嬲左佢

2.包包便祕

3.生蠔

既然係咁…我當然寧願選擇3啦


昨日買了韓國蠔,點知…溶雪後細了成個size

於是今日我又走去買大隻d既,用桶蠔

跟住呢…無砵酒,我搵唔到砵酒,就用紅酒

整......紅酒焗生蠔

大滿足,每次整生蠔我都會感到滿足

好好食呢

再…哼



預備半個洋蔥切條、薑幾片、蔥段幾條

蠔先洗淨,抹乾水,加生粉去煎,煎封佢表面唔再出水,盛起備用



醬汁:

蠔油       1湯匙

生抽          少許

糖             1茶匙

水             1湯匙

生粉               大半湯匙

(以上材料先撈勻)

紅酒               1湯匙(喜歡的可以落多d)

爆香薑、蔥、洋蔥,將醬汁倒人,煮滾,加入生蠔回鑊兜勻

贊紅酒,收汁後就放上錫紙




包起,放入焗爐用220度火焗15分鐘

打開時有吱吱聲架

Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾