2015年2月2日 星期一

迎春花

繼續蒸 糕 Bell........黑糖薑汁年糕

其實每年整年糕都只係為了寫食譜

我同大少爺對年糕興趣不大,所以我新年反而會做定凍糕

雖然如此,但我都要做出我認為最好既食譜

終於晌上年做到,呢個份量係我試過幾次去做

又試過用唔同片糖、黑糖等等去做

今年呢個薑汁年糕有變化,係我手痕用膠模去做,好核突,即刻重做



食譜:一斤裝

黑糖      150g

水        300g

薑汁     60~80g(視符喜好)

糯米粉    220g

澄麵粉       80g


做法:

黑糖加水煮溶,放涼至半熱

糯米粉、澄麵、加入盤中,加入薑汁及沖入黑糖水攪至無粉粒

糕盤搽油

將粉漿倒入模中,蓋上保鮮紙,大火蒸40分鐘

*如要做椰汁年糕,將水份轉為200g椰漿加100g水,椰醬用紙包裝會比較香及濃,糖轉為白糖,薑汁略去

*我用黑糖,黑糖有香味但實際唔算太甜,而且我認為年糕要甜d先好食,如果用其他糖就要自己調較甜度

*我無提過既步驟即係唔使做



除了用來求婚外…還是用番傳統模具好d,做出玫瑰花來好肉酸


Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
 新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品,仲會講祕密

4 則留言:

  1. 除了用來求婚外…還是用番傳統模具好d <----笑死

    回覆刪除
  2. 成功!我做了個黑糖Kitty, 黑蚊蚊 :-)

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾