2014年4月4日 星期五

雪版

今日兒童節,當然整下兒童喜歡的

咁兒童喜歡乜呢?

都係d凍既、甜既、靚d既

即係同大少爺一樣,乜都鍾意凍既

近來好興waffles,不過我無機又無興趣買多部機

咁整銅鑼燒雪糕版

我本身如果得一個人行街會去牛角食午餐

佢唔係特別好味,但佢午餐可以有烤肉食,價錢又唔貴咁

但我會額外叫燒銅鑼燒,佢裡面係雪糕,燒20秒就食得

好味的

咁我晌屋企自己試下整,中間係cream加士多啤梨,雪落冰格變了雪糕

如果加綠茶粉再加蜜紅豆就成了綠茶紅豆銅鑼燒

整佢唔難,但我懶無用煎蛋器,攪到件件唔同大細

不過…當你見到佢表面靚就開心,祕袂:加蜜糖

蜜糖的肌膚在銅鑼燒之上好了,不要在我的皮膚上

我每年很努力美白的



食譜:




雞蛋   3隻

糖      40g

低筋粉  120g

泡打粉   1茶匙

蜜糖     1湯匙

奶       40ml

蛋同糖打勻,加入奶、蜜糖、然後篩粉入內輕手攪勻

易潔煎pan唔使落油,倒大約兩湯匙份量粉漿落鑊中間做成圓餅型,用中慢火煎到一面轉色就



轉另一面






以上份量大約做成6-8件,然後再另外開蜜糖水,搽上餅上,令佢無咁易乾

cream加糖、雲呢拿油打發至企身,加入生果,將佢搽晌餅上,再蓋另一塊上面做成夾心餅,放冰格個鐘就可以


Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

  1. 真的很漂亮呀~~我上次試整銅鑼燒完全做不到應有的顏色和質感呢…

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾