2014年4月12日 星期六

杏好


專家話:每個人都有強逼症

我都有,我好希望自己安排一切既事,所有都要自己清楚知道下個step做乜

正如…我希望生B前做好晒手上既工作,最好收齊稿費

請工人我都要講明自己要求,就係…唔好理我咁多,我話做乜就做乜

佢可以洗洗切切,我一定要做煮

因為我要好清楚自己將會食乜味既食物

發定花膠放冰格,量好晒份量,就算之後工人姐姐幫忙去煲

都依我份量去做得到

發好花膠就整個杏汁鮮奶燉花膠

我唔喜歡燉鮮奶既味,加入杏汁,好味得多

少少冰糖已經好味,我唔介意做多個step,只要效果好

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密


3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾