2013年10月8日 星期二

雙城牛芝士火鍋@ Spaghetti house

一踏入秋冬,又係火鍋季節

好多好多年前開始,意粉屋就引入平民化既芝士火鍋

好多年前食過,今次應邀請再食雙城牛肉芝士火鍋

時代進步,加上香港人越來越講究,意粉屋既芝士火鍋都進步唔小

對於我來講,係一個驚喜!所以…進步係好重要既呢

一個火鍋set $388足夠兩個人食,份量同用料合符原則

先來前菜

西班牙風乾牛肉、蘇格蘭煙三文魚黑醋沙律 

三文魚柔軟而唔過鹹,風乾牛肉都係軟身又唔太鹹


澳洲特級牛肉

個牛肉好食,係配芝士火鍋食既,即使浸完熱既芝士仍然保持軟滑

驚喜!


芝士火鍋不可缺既麵包


其他配料:橄欖油槍香草槍魷魚、辣味燒烤腸、意式肉丸、西蘭花、香草白菌、美國瘋薯條、螺絲粉及雙式包粒 (法包及意式香草包粒) 

薯條好好食,仲有我食過香腸都好食
其他只食過西蘭花、磨菇同螺絲粉
魷魚唔食得,肉丸我本身唔太喜愛所以無食


當然…火鍋最重要個爐同煲

用staub,傳熱快,又keep到高溫,食到芝士長期夠熱,好重要的


用上四種芝士:

意大利Mozzarella、Parmesan及瑞士Gruyere、Emmenthal芝士配上適量白酒及香草

除左芝士火鍋外,仲有幾款新食物

紅酒燴牛尾.花邊意大利粉 $158
(可選配花邊意大利粉 / 特色飯 / 美國瘋薯條)



法式牛肝菌忌廉燒汁燴烤雞.花邊意大利粉
(烤雞、煙腩肉、牛肝菌及珍珠洋蔥)

$138抵食心選


香蒜燒汁烤紐西蘭特級羊架墨魚汁飯 $178

係抵食的!個底係墨魚飯呢



巴馬火腿‧西班牙風乾牛肉POP UP Pizza @158

喜歡巴馬火腿,必然喜歡


雙式牛肝菌POP UP Pizza $148


最後甜品我揀了檸檬pancake

久休復出既我,過了一個開心既晚上

謝謝邀請


1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾