2013年10月1日 星期二

得啖笑……自製午餐肉

 話說我唔食得罐頭,咁我好想食餐肉

咁點呢?

剛好…我上一個網站見到自製午餐肉

佢寫得好簡單,於是我就將個食譜既大概再加自己既知識去做

出來…得啖笑既感覺,你唔會覺得佢100%既味道

係都呃你,我只會老實去答你…質感你可能做到似似地,味道一定會爭d

至少…午餐肉既鹹會鹹壞腎,但你自己點都唔會整個鹹壞腎既鹹度出來

因為你會…于心何忍呢?

不過…你整一次當玩下又無傷大雅咁啦

唔會對自己食譜歌功頌德,只想你整之前有個心理預備呢

個質地似唔似做唔做到,好睇你剁同攪既耐力!比心機

否則…買罐午餐肉食會無咁花氣力呢


食譜及做法:


用1000g既半肥瘦豬肉自己剁

我當然唔會自己落手啦,但你搵人剁又好點都好
唔好用機攪,用機攪將所有筋都攪斷


調味
鹽   1湯匙
生抽    1.5湯匙
魚露  半湯匙
糖     半湯匙
5香粉  少許
胡椒粉少許
雞蛋1隻
生粉4湯匙(day day cook個食譜話用粟粉,我用生粉,生粉個黏力好,滑d)
麵粉4湯匙
油 1湯匙
水 1湯匙

 將所有調味放晒入盤,攪勻就將你既豬肉放入去攪
 同一個方向攪,我有加洋蔥,不過我勸大家唔好加,因為出來會甜左d

攪完就放入個盒,鋪上微波爐保鮮紙蒸45分鐘

完全放涼後切件煎!

Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

16 則留言:

  1. 我一半問同蒸豬肉餅再煎有什麼分別?

    回覆刪除
  2. 大少奶真係強爆!!! 午餐肉都自製!! 我都要試下整先

    回覆刪除
  3. 用攪拌機攪碎再用手攪得不得...一定要剁先??!!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我只係參考網上食譜,唔係原創呢

      刪除
  5. 我一定剁剁下發老脾唔整........食塊白烚仲本身低鹽既好過......我冇乜耐性呢.....

    回覆刪除
  6. 雖然不會和正真的午餐肉相像...但絕對是比外面的健康
    謝謝你的分享!!

    回覆刪除
  7. 我雖然都好想試整...但手唔剁得

    回覆刪除
  8. tried before but the taste is totally different. Don't waste time and money.

    回覆刪除
  9. 我其實都整過兩次,味道都似午餐肉

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾