2011年4月13日 星期三

創作麵工房MIST


星期五我同Vanlily被邀請到MIST試食

當時知道係食日式拉麵

我就問腹大便便既Vanlily怕唔怕去食日菜

佢就話:緊係唔怕

然後星期五佢都要去CWB產檢,咁就定於當日go go go

最可惜我唔記得影店內環境

去到MIST,印像好舒服,好多人Lunch Hrs食Lunch

然後就見到一個潮同靚既老闆娘,即係我心目中最欣賞既類型

好快就不停傾計,我問佢點解你會開麵店既?你個style似係開一間似藝術店既Cafe

然後老闆娘就娓娓道來原因,哈~其實又係因為鍾意去日本

食到Mist呢間麵店覺得好味,然後就開始接觸做

跟住既話題就係......乜都有傾一餐

食物到……

呢個係沖繩既那霸豬肉,配火箭菜沙律,汁係一個蒜蓉味酸酸地既汁
佢個做法好得意,唔似燜,白白一塊
但有少少鹹香既




雞卷,好味




雞肉幾嫩




我揀梅、鹽拉麵,呢個湯底我覺得好好味
其實呢…香港有d拉麵店既湯味係可以用死鹹去形容
但呢個湯唔會太鹹,加梅子好味

叉燒同溏心蛋,隻蛋係法國蛋,好大隻

我同Vanlily都覺得呢碗麵好味

麵條都係師父打既




老闆娘既係辣蔥,唔同湯底既麵條係唔同
呢款麵比較粗身既




甜品…杏仁豆腐

杏仁味唔太濃,但豆腐夠滑




綠茶creme brulee

我同Vanlily兩個焦糖人勁愛




鹽味雪糕

佢其實唔係鹹既,係甜中帶小鹹




呢個我最愛,白米雪糕

裡面有粒粒白米,最愛呢個




奶茶雪糕…有杯奶跟既




Vanlily最愛柚子雪糕,好清新,讚




完美句號…

跟住幾個女人坐埋有勁多話題,我一定會帶大少爺去試

直到3pm要陪Vanlily去產檢,睇超聲波Vanlily個B仔都幾大隻仔啊

跟住就陪Vanlily去買鞋,佢隻腳大隻左,得一對拖鞋著得落

我當然帶佢去買我認為孕婦必要買既…birkenstock密頭麵包鞋

唔知點解覺得大肚一定要買呢對鞋,唔知我有無機會買呢對鞋呢?哈哈

再跟住去睇BB用品

感恩地過了快樂一天




P.s每張桌都有個櫃桶,裡面有張紙寫明食品貨源地

都知好多人唔太敢食日本食物




從前日本對我來講好近,而家感覺好遠

好似有一段時間都唔去得

日本近來都只報導…核災

但我比較想知…災民情況,佢地物資、生活情況呢?

呢方面消息好似似有還無地封鎖住

今日報紙話震央會向東京方向移

BTW..MIST今週五會舉行慈善夜,睇睇以下通告丫







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

3 則留言:

  1. 情若無花不結果2011年4月13日 下午1:01


    想生b 嘅, 要放鬆心情, 快到啦。

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年4月13日 下午1:15


     咩類型呢~~~~~

    回覆刪除

  3. 新開的嗎?我都想試試

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾