2011年4月6日 星期三

澳門四人行 (上集)


琴日假期同大少爺、表弟先生、表妹小姐過大海

雖然假期,但又唔算好多人

比平時星期六日少人啊

今次又係喪食日,四個人食到癲

但係其實四個人去可以share食物又唔算多呢

搭9am船…




去到第一站...黃枝記





海蟹粥,我覺得佢好好味,好鮮味,粥又綿
比上年新葡京既好




估唔到呢度豬扒包都好ok




雞粥
都好味




再繼續行行行

行上大三巴影無人相,哈哈







之後行去食祥記,但未開就先食胡椒餅,我覺得一段






之之後去祥記…

um........所有食物都縮左水

鯇魚皮,得隻豉油碟咁大碟

蝦子麵,都ok

金沙鯪魚球……um...無上年咁好




跟住想去醉香買蛋黃杏仁餅,點知要3pm先有

再繼續行行行


跟住呢....去食牛雜,我只食牛膀、呢兜野好辣啊




之後食雪糕




你見到其中一杯個雪糕黑色,係特濃古力

我個人覺得香蕉榛子最好味,古力都好,但益力多就no good




跟住去睇發財樹,又去永利,跟住玩下老虎機,好好笑,我地入$20,就算贏$2都即走

但求keep住$20

哈哈




跟住去睇發財樹,又去永利,跟住玩下老虎機,好好笑,我地入$20,就算贏$2都即走

但求keep住$20

哈哈
















之後呢............待續

預告去威尼斯人同去食葡葡同其他雜項




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

5 則留言:


  1. 祥記已被我black list, 唔知係咪太多食家介紹過, 而吸引太多客人幫襯, 蝦蟆麵煮得唔夠耐, 入口硬掘掘

    回覆刪除
  2. Mee ...... MeeMoreMore2011年4月6日 下午4:55


    好飽啊~~~~~~

    回覆刪除

  3. 真係食得好雜!

    回覆刪除

  4. 真係食得好雜!

    回覆刪除

  5. 多謝你介紹. 下次有機會去澳門試下.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾