2010年12月28日 星期二

回來了


剛過去聖誕節去短宣,係我第一次參予

雖然只係二日一夜,但係各人準備既時間都好多

要預備既物資、禮物、各項節目、探訪都花好多時間

但仍感值得

um....信主既可以去睇下國內既教會情況

大家未信既,都睇下....花絮丫

國內認可既教會唔多,就算政府認可,但都唔代表可以好公開咁舉辦活動

加上國內居民多信奉其他宗教,居民反對一個教會既話,分分鐘會出現亂況

所以教會要晌國內聚會、崇拜都未簡單




教會屋頂既十架

但願呢個十架能光照更多人






同香港一樣,都有團契活動

但係呢……好多人要打工、要糊口,跟本有心無力




雖然如此艱難,但奉獻既都唔少




晚會前,好多小朋友來




夜晚晌呢個搭既台上舉行晚會

國內一個教會生存好難

要有公開既戶外晚會,又不受干擾既更難

好感恩!有呢個機會






晚會我負責做話劇,其實我第一次做話劇呢

其餘節目有魔術、敬拜唱詩、跳舞、遊戲

可惜後來太大雨,有兩項無做到




到夜晚…落大雨、好凍得7度,當地弟兄姊妹小朋友堅持唔走

感動!即使又凍又濕身仍然覺得開心




返到酒店,再沖涼各樣都已經12am

615am起身,酒店食早餐就開始早禱會

然後就分成幾隊去探訪




鎮內有各個聚會點,因為居民要搭車返教會,車費都好貴

所以各小鎮會有主內弟兄姊妹損出自己既屋做聚會點

我就去呢樹做一個小崇拜,環境唔錯,我負責帶領兒童既

當日都有幾個婦女參予,因為男士多數去打工,加上佢地唔係個個有得放星期日

好感動,佢地勤常查考聖經呢




之後返到教會崇拜,由我地負責整個崇拜

佢地個個都好投入、唱詩都好認真

氣氛好好!

um....呢個短宣令我得著好多,別以為自己好有能力去帶力量比佢地

相反,我從佢地得取力量,感謝主

各位…弟兄姊妹,我地要好好為內地教會教牧同工代禱啊

*********************************************************************

哈~點都要放下食物相片架

隻雞好好食,雞頭一定要打格仔!







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾