2010年12月10日 星期五

幸會May姐@Isola


琴日好榮幸同馮美基小姐午餐啊

仲有vanlily同呀妹diana

um....相信追開我blog都知我係TVB big fans

所以May姐晌我腦海有一定印象

因為May之前係TVB高層,我晌電視睇佢,會覺得有d嚴肅

午餐前都緊張架!

但當may姐坐低開始傾計後…就無呢種感覺

我地有共同話題........食物嘛!哈

女生們坐埋自然會有話題,講下家庭、煮食都可以講幾個鐘

我欣賞叻既女性

因為我個人無事業心,對於事業成功既女士會有一種敬佩

煮得一手好菜、事業上出色、又兼顧子女、懂得享受人生

呢個午餐除了肚腹得到滿足外,亦都帶比我學習機會啊

午餐晌Isola,自從Harlan's搬去The One後,好耐無晌IFC 食飯呢







同Harlan's形式相似

頭盤自助形式







主菜係散叫既…有Smoked pan cheese




黑松露Pizza




火雞配粟子




Out focus既 Sea bass




Pasta




甜品都係自助既,病後既我想食西瓜







多謝may姐最後送我May;s cookies既Banoffee pie

呢個係繼Crunch cake後,我認為最好味既甜點

本身已經好鍾意Banoffee pie







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾