2010年12月31日 星期五

Happy New Year 2011繼續哼


好快就2011年喇

um...做個小總結吧

今年以快樂做總結…

當然我有經歷唔開心,但no big deal啦

如果我執著唔開心既事,只會令我唔開心延長落去

倒不如放手,讓唔唔開心既事由個心流落於天邊與海角呢

因為我而家充滿喜樂,並唔係我得到d好特別既物質而開心

而係....人生真係有太多太多值得我感恩既事

晌網路上得你哋陪伴,都已經令我好感恩


My book
今年出版兩本書都係我非常鍾意
一本係同大少爺既小小點滴
一本有幸同葛老師合著,呢本書係我突破

寫出我既童年點滴,知嗎?以前對我來講只能說係遺憾

但而家就變成經歷,一個令我感恩既經歷



對我來講........我終於衝破自己心理關口


洗禮
洗禮對我來講…係人生盛事
我已成為新造既人,亦因為呢點,對我有好大改變
亦都係我能夠放開成長階段既缺口、同唔開心既事
我係基督徒,但仍有千千萬萬缺點
不過...我相信上帝會陶造我,我亦樂於被陶造

我們愛 因為神先愛我們!

感謝主

2011年
希望自己同身邊人、同各位都身體健康

大少爺好好plan下假期,陪番我去旅行(一定要.....咆哮中)

2011繼續...返崇拜、事奉、吃喝玩樂食買瞓、寫書、旅行、畫眼線(最好一take過啦)

仲要整多d好野食再分享食譜

Happpy New Year!!!!!!!!!!!!!!!!! love u all

2011繼續......哼~







Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾