2009年7月5日 星期日

烏龍賀艾美


今日賀 艾美(エミ)微型世界 既 Blanc Maison開幕

係一間集合手工、、日本雜貨,仲係一個課室呢

白色簡潔既裝修好舒服,我同幾個blog友都虎視爐具

諗點樣可以晌艾美樹煮一餐

一直以來我都好鍾意儲re-ment迷你食玩,直至玻璃櫃不能容納
有時我會諗…咁細既玩具點整既呢
直至見到艾美既迷你食物,覺得靚過re-ment外,仲驚嘆艾美有一雙巧手啊

Vanlily問我有無興趣去艾美新店開張
我唔止想去,仲好想整個Quiche去賀呢

影完以下張相,一個濕滑既主人,將一個粗心大意既Quiche跌到體無完膚
果一種無語問蒼天既感覺,歷久不散
嗚~~~~~~




幸好,之前有批底剩,我打算整幾個細既比大少爺

最後拎住4個咁大把出去

收拾殘局後,由化妝、到化完妝、都係傾盤大雨,連落街截的士都有困難




以下係艾美送比賓客既禮物,好精緻啊 (相片copy 艾美)




我買咗幾塊日本小布,其實我實會去睇多次,今日太多人無辦法遂一細看呢

前面隻小匙係我揀既小禮物,後面係留比vanlily既




Vanlily最後有事唔嚟,好彩我仲識Agnes

仲有新相識既貓姐、查查、同joyce nice to meet youuuuuuuuuu
哈!我哋話咁快就開始細聲講大聲笑~仲係笑得好大聲果隻

一齊分蛋糕食

仲見到Johnny同Rachel,超級開心啊


艾美(エミ)微型世界 恭喜晒啊!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾