2009年7月1日 星期三

雙雙敗@東來順


每隔幾日就晌facebook擴散敗家風氣

好鍾意朋友寫呢個comment比我,哈哈

今日又同大少爺出TST行街

行完街就去食晚飯,週圍都應該多人,諗唔到去邊度食

就去帝苑酒店既東來順碰碰運氣,好彩有位

呢間上年大少爺生日食過,都唔錯!而且環境舒服、服務都好呢




好味既牛肉生煎包,後面係三鮮窩貼,大少爺好鍾意個窩貼啊




蔥爆羊肉




呢個......我睇餐牌時見到..  半隻片皮雞$210

咁我咪叫囉!

點知係...四寶片皮雞,佢既雞我唔覺得有半隻

But...有炸魚、炸蝦丸、同脆羊肉、仲有窩巴,其實整體都好味




百頁小棠菜




其實我覺得呢間好好味,係會令人記起既食店

如果黃油蟹當造,食以下菜式仲好,鶴影蟹湖

呢個係旅遊發展局既得獎菜式

攝於上年




食完飯行去 車,碰見笨B媽媽,晌佢生日碰見佢,好幸運呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾