2009年3月6日 星期五

與烏G午餐


今日約左烏G食 lunch
當然我一早就落中環行街,不過只買到skin care
一轉天氣就為要轉skincare而煩惱呢

琴日整既果仁就係送比烏G,咁就係佢呢個咁大膽既人
比幾包果仁我,簡接噴鼻氣去比壓力我,要我整比佢食呢

烏G話試呢間日本菜呢







我份商務定食,霸成張檯咁滯
結果每樣都分半比烏G,個set $168都好抵




除左天婦羅,仲有芝麻菜沙律、燒牛肉卷刺身同壽司

跟麵豉湯、白飯、餐飲




烏GG既牛肉鍋定食,當然仲有我分甘同味既食物啦




食完去有食緣、跟住去睇衫,我原本身痕到想求其買件衫

但比烏GG勸止左,好粉葛架佢

烏G,你包果仁食3年架!3年內唔好再叫我整喇!除非.............每100g收$88啦

20 則留言:


  1. 你好精打細算呀

    回覆刪除

  2.       vanlily
     
    心目中no 1

    回覆刪除

  3. 嘩! 好似懷石料理咁成枱都係!!!!??? 好誇張喎!!!
    我都好耐無食過日本野喇.......
     
    原來個個人就係烏G!!!!
    咁我係咪真係可以比磚豆腐你?!

    回覆刪除
  4. 斑斑媽咪 (Sally)2009年3月6日 下午4:59


    100g收$188都無問題 , 但你要附加送貨時的一餐飯喎!

    回覆刪除

  5. 個牛肉鍋定食一同商務套餐拍埋...變得不吸引

    回覆刪除
  6. Mee ...... MeeMoreMore2009年3月6日 下午5:25


    嘩!!! ....... 食3年 , 咁有無加防蟻劑呢??!!

    回覆刪除


  7. 可以食三年咁耐
    大少奶尋日肯定搞左好耐

    回覆刪除

  8. 食3年??唔會壞咩!
     

    回覆刪除

  9. 將美好的一刻用相留住都唔錯...
    多謝分享, 加油啊, 支持你.^^

    回覆刪除

  10. 你地都真係好鐘意食日本餐啵

    回覆刪除

  11. 果真大分喎 乜d人傾生意要食噤多野架

    回覆刪除

  12. 呢個真係超好食
    難怪烏g會咁積極啊
    我一試難忘啊.

    回覆刪除

  13. O O:
     
    好野!好野!好野! 我估中係 GG! 我直覺話係佢啦!
     
    你估下次 G G 會唔會比包麵粉你,然後叫你整CAKE?
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  14. [求救] 不好意思呢,其實看你 blog 有一段長時間了,第一次留言就要求救呢。請問,焗海綿蛋糕,如果搞到個蛋糕外面熟,但裡面的漿爆晒出來,個底仲燶埋,會係因為甚麼問題呢?謝謝你。
    [版主回覆03/08/2009 18:04:00]唔好意思遲左覆你
    你個焗爐係唔係開齊上下火?
    你個蛋糕大熱,令個面快燶,裡面唔熟
    check下個爐既溫度係唔係同食譜相符呢

    回覆刪除

  15. 原來係佢 ........... 真係大膽 ............ 不過份日本野好吸引, 少奶, 佢要你親自下廚, 呢餐佢既 ............. 因為份果仁係特別友情辦 ....... 又咁粉葛 ..........

    回覆刪除
  16. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年3月7日 上午10:51


    wow...個set $168真係幾抵食呢..成枱都係食物..未食都覺得滿足呀..刺身壽司我鍾意呀

    回覆刪除

  17. 一個人食肯定飽到傻!

    回覆刪除

  18. 我都去過濱之屋食AR,上次D三文魚腩超好味AR

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾