2009年3月18日 星期三

尋通鼻塞方法


琴日我一直以為自己傷風,但最後係...感冒
結果....又係睇醫生

頭先打比舅母,舅母唔認得我把聲咁滯喇

夜晚兩點幾,開始鼻塞
鼻塞我完全瞓唔到
我好怕鼻塞
琴晚嚴重到我聞醫生開既薄荷crystal都唔得,發燒最想瞓但因為鼻塞而失眠好痛苦

有無人可以提供快速通鼻塞方法啊?

睇醫生前我去超市買定即食通粉、火腿、粟米
預備今日仍然唔好番時,起碼都有快熟既食物
我決定係正確

大少爺要返工,病到五顏六色都只得自己照顧自己吧.........吧........

每次病得自己晌屋企就會覺得孤獨

每次病我都會飲維他奶,亦都會好想飲維他奶
我一熱烈地渴求維他奶既時候
大少爺就會不停問:你唔舒服?




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾