2009年3月17日 星期二

翻版


唔好意思,因為流感,加上趕稿,留言要遲少少覆啊!

上篇講到去食鵝肝
我覺得烏GG個吞拿魚長通粉好味
之後既星期日我試整
um.........味道都差唔多,但仲爭少少
又講唔出爭乜,不過講得出我就可以開舖啦!係咪?

我加入南瓜一齊去焗,顏色好橙呢
但多份南瓜甜味

記住…唔係今日整,係星期日、係星期日

點解我強調星期日?因為我今日要停工

我真的傷風了~ 仲要係大傷風

喉嚨好痛,無咩樹唔好打電話比我啊




講下pet pet先
勁啊!我同大少爺琴日見到出左扭蛋機
我同佢各自狂扭,我同少爺兩隻pet 用2個幾鐘儲齊3 set

大少爺隻pet仲擺晒晌廳添!大少爺都沉迷玩pet

扭蛋玩具唔係就咁放晌樹架!你儲齊連埋個座
一click佢會有情節架!↓睇下幾得意,最鍾意呢set!

但我同大少爺都發現,每逢click到玩具郁既時候,隻pet會跑左去

你睇,佢今次搬埋桶金走




24 則留言:


  1. 又夠期去...........病

    回覆刪除

  2. 宜家 d 天氣常變, 好多人都雙公七, 我都係其中一個......
    我每 set 欠一隻, 就黎要變賣家當抽扭旦架喇 .....

    回覆刪除

  3. 差d乜....咪差味精囉! 你既住家菜點會有街既味精味!!
     
    原來佢會拎走盆錢tim啊!? 好得意啊!!!!
    我覺得個扭蛋又有得玩又有得擺, 都係$350! 超值!

    回覆刪除

  4. 少奶, 你休息下啦!!!!!!!!!!!
    唔好掛住玩PET PET ...................
    好番要快快寫書啦 .....................

    回覆刪除

  5. 大少奶!妳哋講到 Pet Pet 咁好玩,我都 R 哂頭,唔知係咩? 仲以為係網上遊戲,點解突然又變咗扭旦 o既? 我真係 out 得好緊要囉!

    回覆刪除

  6. 我都抽過...好似$350/次...原來有咁多set架...真係要勤力d搵錢抽喇...

    回覆刪除

  7. 大少奶,你要飲多d水呀,保重身體! 唔好焗咁多野食喇,好熱氣0架 ! 咦!桶金係邊個0架? 係你0架? 佢搬去扭蛋呀?

    回覆刪除

  8. 你果三set都好搞笑呀~~~我得深海魷魚基座,但之後抽左架消防車=_=仲要350一次,又要沖涼跑步啦啦啦~~

    回覆刪除

  9. 好攪笑啊!原來o的玩具係咁架?唔怪得知你地個個都儲齊一套!(因為我抽到架消防車後,發現佢都唔曉郁,pet pet 又唔會同架車玩,所以冇繼續抽添) 你傷風要 zzzZzzzzzZZzz 多o的容易好啊!

    回覆刪除

  10. 大少奶,
    我知妳玩 pet 好叻,究竟有甚麽方法去賺錢,除了去跑步( 我隻 pet 次次都輸),我想賺錢同佢買靚衫呀!

    回覆刪除
  11. Mee ...... MeeMoreMore2009年3月17日 下午5:23


    病向淺中休~~~~

    回覆刪除

  12. 下部扭蛋機好貴喔/.\
     

    回覆刪除

  13. 哈哈... 我都有扭蛋丫 不過我淨係儲齊左飛機系列 要儲哂海陸空先得

    回覆刪除

  14. O O:
     
    莫講話扭蛋機,我連扭蛋都無錢買
     
    典解隻pet 仲咁窮!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  15. Halo, 我想知究竟有甚麽方法同 pet pet 去賺錢, 得少少錢 how can play??  Please help!!!!!!

    回覆刪除

  16. 你要小心身體~好好保重啊!
    我去17日...係獨自去偷歡!哈哈~ 孤身去旅行
    我都有玩pet pet 呀~你隻pet pet 同我0個隻都幾似樣喎!哈哈

    回覆刪除

  17. 好得意呀d pet pet,可惜冇咩錢,得個睇字=〔

    回覆刪除

  18. 我都想好似你噤做Petpet富戶 可惜我只係買過三隻蛋0查 抽到架車同飛機 都唔知做乜好 小心身體 Get well soon!

    回覆刪除

  19. 家下D天氣真係好容易病....多D休息啦...

    回覆刪除

  20. Take care ! Wish U recover soon!

    回覆刪除
  21. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年3月18日 上午10:49


    哈..pet pet又有新野玩真係好興趣呀..我又要儲齊一套先得...
    你要小心身體呀..休息多d呢..要戒口嫁

    回覆刪除

  22. 嘟嘟嘟嘟! ...以下係一則來自遠方既祝福,
    保...重...呀..呀..呀..呀!
    Get...Well...Soon..Soon..Soon..Soon 呀!

    回覆刪除

  23. get well soon... ^3^

    回覆刪除

  24. 你的blog不錯喔.. 謝孟媛文法 - 向補習說再見 - 無雙遊戲網 - 謝孟媛初級文法 - 謝孟媛 - 國中基測試題 - 謝孟媛中級文法 - 林晟老師數學教學網 - 金榜之路 - 無印套裝 - 陳光數學 - 民視文化 -

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾