2008年2月14日 星期四

Happy Valentine's Day!


Happy Valentine's Day!

我好鍾意慶祝,無啦啦慶祝都開心,情人節當然又要慶祝下

禮物當然唔少得,晚餐我鍾意晌屋企自已整

我唔係吝嗇既人,但總覺得情人節同一個menu內菜式改過肉麻名例如…

浪漫醉人蔘清雞湯、相識只想心印心型牛扒、丘比特愛情之箭豬柳、郎情妾意粉、明天我要嫁給梳乎厘

就要收雙倍價錢

我會鍾意晌屋企自已煮,會多一份滿足感添啊!

為情人節晚餐努力!今晚見!等我啊


34 則留言:


  1. 一早起來就準備,果然是個好情人,祝您和情人情人節快樂。

    回覆刪除

  2. 祝情人節快樂

    回覆刪除
  3.   大少奶
    祝你 & 大少爺日日都情人節快樂
    恩恩愛愛  甜甜蜜蜜

    回覆刪除
  4. Happy Valentine's Day~~~~

    回覆刪除

  5. 祝情人節快樂

    回覆刪除
  6. Hi 大少奶,
    Happy valentine's day!!  我有d野想請教下你,希望你會盡快覆我 ,
    因為我今晚會0係屋企整情人節晚餐,同埋整甜品,有樣野想問下你點整,
    我見你之前會將d杯杯雪糕整出離,放上碟,再整d生果0係側邊,我覺得好靚,
    所以我又想試下,但我唔知點樣可以將個杯杯雪糕完整無缺咁整出離呀!
    請你話俾小妹知點做呀!  thanks!

    回覆刪除

  7. To:圓圓永遠都是情人節,永遠都快樂!  

    回覆刪除

  8. 啲名改得好特別啊!  我呢啲冇情趣嘅人就諗唔出啦.  horhor!
    情人節快樂!  永遠甜甜蜜蜜!

    回覆刪除

  9. Wow,就連個背景都轉埋‥‥好配合情人節啊﹗
    期待見你今晚的情人節晚餐﹗
    祝你同大少爺情人節快樂﹗

    回覆刪除
  10. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年2月14日 上午11:55


    (Empty)

    回覆刪除

  11. O仔 送你一支玫瑰花

    Ti Amo, Te Quiero, 사랑합 !

    回覆刪除

  12. 明天我要嫁給梳乎厘....超搞笑呀!!!!
    好期待你今晚既菜色!!!

    回覆刪除

  13. 情人節快樂!!!

    祝你同大少好似古古力咁甜蜜Forever~~

    回覆刪除

  14. 就咁睇名,我鍾意浪漫醉人蔘清雞湯,郎情妾意粉同埋明天我要嫁給梳乎厘!
    期待你既作品呀!
    情人節快樂!

    回覆刪除
  15.  
    ~~Happy Valentine's Day~~
     

    回覆刪除

  16. 時間一切都無問題

    回覆刪除

  17. 我都係自己整呀! 昨天放咗半日假去買料同準備,今日放工番去煮,希望成功啦!
    祝大家情人節快樂!!!!

    回覆刪除

  18. 情人節快樂~~

    回覆刪除
  19.   情人節快樂!
     Happy Valentine's Day !  

    回覆刪除

  20. 嘩!! 好sweeeet sweeeet 呀!
    祝您和您 Honey 情人節快樂!

    回覆刪除

  21. 情人節快樂呀!!!

    回覆刪除

  22. 圓圓 : 祝你同大少爺開心今晚夜啊, 呵呵呵 ~
    唔知我今晚嗰餐得唔得呢 ~

    回覆刪除

  23. 祝您同大少 今 生 今 世 成佳偶....大被同眠 永無憂

    回覆刪除
  24. 大少奶今晚嘅Romantic Dinner 一定好正!!!!
    Happy Valentine's Day!!!

    回覆刪除

  25. 今晚我要打破世界紀錄
    即大少奶既1個鐘內煮5個courses紀錄~

    回覆刪除
  26. 幸福小女人- Diana2008年2月14日 下午4:16


    補多句 :
    情人節快樂~~  

    回覆刪除

  27. 圓兄弟,
    祝你同大少情人節快樂加瘋癲!
    秋香兄弟上

    回覆刪除

  28. 情人節快樂 ^^

    回覆刪除

  29. 我男友都係屋企整左晚餐呀昨晚! 好過出街俾人咋乾呀

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾