2007年12月28日 星期五

去打擸


今日好開心,因為約呀妹diana同菇奶奶去食熱狗

因為今晚朋友到訪,我只能匆匆短聚

但都好開心呀!所以一起身心情就開始進入hyper狀態

一家人,真係好一家人既感覺,仲好強烈添



去一間熱狗專門店食熱狗,平日我鍾意外賣返屋企食

門口可以泊車好方便,經常都擠滿人

佢最好係可以任揀配料、茄醬、芥辣任落既




有12款配料,芝士、磨菇、蕃茄、洋蔥、酸瓜、乜乜、物物.........




我既熱狗,個包都烤過




加咗洋蔥、蕃茄、茄醬、芥辣




菇奶奶既 chicken burger

呀妹既熱狗


 
 


之後…又到starbucks傾計

相見得短暫但好開心




*點解叫一家去打擸?

因為我經常話帶呀妹去食狗,佢話驚我真係帶佢食狗肉

我就答佢:係呀!帶你去打擸呀

**********************************************************************************

今日心情大好,仲帶菇奶奶行一次我細個住過既2個位置

興致勃勃講下我讀過既學校

我由細到大同斜路有不解之緣、讀既幼稚園、小學、中學都係斜路之上

仲越來越斜、中學就直頭晌山上,我絕對唔會行山,因為我由細行到大啊

而家既屋企都係晌大斜路,咁多年來日日行山咁

每個人睇番自己讀過既學校都會覺得美好

我讀既幼稚園,大門口係我日日等家長接放學既位置

幼稚園校長早排仲出現育嬰廣告,我仍然記得她

我同Kelly曾經係同學,佢應該早我2屆




小學

我細個住山腳,幾年來每日都要行呢條大斜路

因為我三年級開始晌呢度讀,爸爸每次只會送我到山腳,我自已行上去

最經典係…我小學訓導主任而家係好出名整容公司既老闆






中學就晌山上,放學就每日由山頂位置經番呢條大斜路落山返屋企

當然有車上落,但一班同學行落嚟好開心架

同一條路,但我已唔再係天真既小孩、亦唔再係入世未深既中學生

熱狗店資料:Toppings

地址:炮台山電氣道AIA tower後一條街

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾