2007年12月11日 星期二

良伴


今晚有生日飯聚,但手痕既我當然把握時間整午餐比自已啦

今日既午餐係.............伴菜 配新鮮蘋果菠蘿沙律

全部係雪櫃貨尾既物資、連沙律中蘋果、菠蘿都係貨尾

其實煮西餐諗伴菜都幾煩,又要好好睇睇唔失禮,但又唔可以大工程喎

所以我鍾意焗

以下為例...........焗薯角好普通咁就要晌另一配菜花心思

小磨菇係我鍾意既配菜,但次次只係加籚筍炒的話又會太乏味

但又唔想大工程的話可以晌中間加小片香腸、表面灑上芝士焗

唔需加調味,因香腸已有味道,配合埋又唔搶走磨菇鮮味

如用煙肉或salami又太搶味啦!用熱狗腸都Ok呢

仲可以一邊焗磨菇一邊焗薯角,慳時方便剛剛好呢













咪睇我午餐食伴菜

你難保我好似早幾日般下午茶食鵝肝多士伴黑醋汁?

呢塊鵝肝只係我半個鵝肝切出來碎件

戲肉好快亮相呢!哼~~~~~




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾