2007年11月7日 星期三

重遊 @ CONRAD Hotel


今日朝早同大少爺先去一轉混吉,再去行街

由於我需要到PP既西武買嘢,所以就同大少爺落金鐘行街

到Lunch time唔知食乜,就到CONRAD  Hotel食Lunch

當年結婚晌外地擺酒,晌香港分別設中、西式宴請朋友

西式就係晌 CONRAD ,所以我兩個一直想舊地重遊

見到龍蝦想食就決定食buffet,但午餐無池邊燒烤啊

傷風令我週身唔聚財,食完行一陣就想返屋企






冷盤

生蠔係你要幾多隻就即開既

龍蝦、長腳蟹、蝦







Encore





 


仲有...剌身、壽司

芝士同cracker我食咗4次,佢既芝士的確好香濃




有Parma ham、帶子




熱盤...最大塊既係即切美脾,好嫩又夠羊味

忌廉三文魚好味




芝士同cracker

有泰式豬頸肉,Um...........我整既較好味


 


甜品:

Cream Brulee好好味,其實都OK既




我食buffet一定會食好多 strawberry

但今日唔舒服,食少咗





 


今日唔舒服飲熱檸茶




哈哈!買到呢份禮物好開心

To..姊妹們:以後唔再需要監獄風雲般輪湯飲喇

一隻主人家歡喜、賓客開心既禮物!哇哈哈哈哈哈

                 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾