2007年11月12日 星期一

睇錯


我又用【出blog隨意門】出blog

下圖係乜呢?







呢個絕對唔係壽司

【紫菜墨魚雙椒卷】,白色既係墨魚打成既墨魚膠

用紫卷著墨魚膠、紅、黃甜椒,再蒸熟

我最鍾意呢啲睇到人一頭霧水既食物~哼!

*******************************************************************************************

傷風一星期,最痛苦莫過於"鼻塞"

就算瞓 得好,但一鼻塞我就會彈起

鼻塞好痛苦的~

呢個星期全靠醫生開比我既鼻藥 menthol crystal

我每次都好珍而重之放晌藥箱,因為佢係我既鼻塞救星

其實...呢隻藥要將1小粒入滾水中,再吸索發出既薄荷蒸氣

但我呢種非一般性格巨星,就懶到楂住一小粒放晌鼻到索薄荷氣味

聞聞下個鼻通番就隨即瞓著

圖中好似水晶既就係喇!我太珍惜佢,每次只會用最細粒既

大粒留番大鼻塞時先用

" Oh my crystal,它始終最好)))))))))))))))))))))) "




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾