2007年11月23日 星期五

好行


超鍾意Elements啊!人流少又夠集中而且較IFC多選擇喎

如果去bobbi brown修眉,圓方分店係好選擇

今日行足4個鐘,對新高跟鞋著到腳痛,但都好開心

不過…無我心水既食店啊!無野好食咁太多中餐喇

如果Harlan's開分店晌elements就好喇




同朋友出街甚少影相,但都影低聖誕樹

我覺得Elements既聖誕裝飾好肉酸,呢兩棵已經算好




↓好似著絲襪的甜筒




16 則留言:


  1. elemenst真係好好行架,行完一間,一出門又發現另一間好野係隔離!真係好方便,又令人開心!
    我好agree既係食肆唔太吸引!~~~~

    回覆刪除

  2. 呢兩棵聖誕樹 ... 確係唔 grand,襯唔起個場喎  ...

    回覆刪除

  3. 著左絲襪o既甜筒!!!!!!!!!!!!     好正啊!!!
    家嫂, elements 響邊樹架?

    回覆刪除

  4. 我果日quick walk o左圓方都覺佢幾 IFC ~
    我o地去o左podium 樹, 有幾間飲野既地方同有間超貴既日本菜 ($7xx 十件sushi, 噢 ~)
    仲有間好靚既 cake shop 呀 ....好似叫petit, 好想試啊~~~~~

    回覆刪除

  5. 你形容得好好笑...不過都幾似woo~

    回覆刪除

  6. 哈哈 !着絲襪嘅甜筒都俾妳諗到,真搞鬼呀!

    回覆刪除

  7. 棵聖誕樹真係好唔掂......

    回覆刪除

  8. 無法啦, 澳門搶走唔少做聖誕裝飾既香港人...所以.......

    回覆刪除

  9. 呢兩棵聖誕樹又真係幾樣炳喎...好心個場係買高檔野就整返兩棵高檔d o既聖誕樹啦...

    回覆刪除
  10. MJ lanecrawford card has 10% off wor...don't u know?
    [版主回覆11/25/2007 10:02:00]我唔係晌連卡佛買都有9折 但圓方間唔止9折啊

    回覆刪除

  11. 你weekday走Elements當然人流少啦!!! 星期六日千萬唔好去呀!!! 我嗰次星期日下午去多人到爆呀!!!

    回覆刪除

  12. 嘩! 真係好核突, 咁大個商場都整到咁寒酸

    回覆刪除
  13. 我係mj shop買架...oh...elements仲多d折......唔好去睇囉...........哈哈...
    [版主回覆11/25/2007 23:08:00]我買長型手鍊款果隻
    個friend入到錶舖後,出黎話:"喂!仲抵呀!"即時叫佢唔好話我知幾多折
    但係呢我隱約聽到個sales話個折頭做埋呢個星期啊

    回覆刪除

  14. 吓!聖誕樹,似雪糕筒多啲!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾