2007年10月6日 星期六

Nice to meet you @ Cafe too


Nice to meet you @ Cafe too
嘩!好開心呀
今日終於見到 Mincorgie楂吓飛
仲有...Vanlily咪咪
我、Mincorgie楂吓飛Vanlily成日都好想約埋,但次次都約唔成,今日終於見到
大蝦吉原本今日約minicorgie見面,所以就索性一齊食tea buffet
首先…相約冬菇一齊買家品、一路講、仲講到唔記得去最重要既烘焙材料店!
雖然同minicorgie飛E第一次見,但成個聚會都好好笑
好快就過2個鐘,真係太短暫喇~


食物唔算多、但平均各樣都OK
 

甜品我唔太啱食,款色多但唔係我鍾意既類型
但都好開心,因為..........我又不能自制地食士多啤梨啊

個栗子餅超好味啊

咖啡唔係我既
但我好欣賞佢杯咖啡附送Petit Four
好多酒店既自助餐都唔會附上Petit Four架

我當然飲凍檸茶啦

To:
Mini飛E
喂喂!得閒就好約埋笑下喇!多謝你兩個既禮物啊!
好開心見到你倆個、更開心你哋唔嫌棄我係癲既~
初初我打算扮矜持,好彩唔駛啊
Thank you!!!!!!!!!!!!
大發現、大發現
原來可愛既冬菇連啤住人都好可愛架!
仲有啊!連冬菇大蝦吉真係好似隻啊!哇哈哈哈哈哈哈
不過…晌我心目中大蝦吉係一隻靚蝦

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾