2007年10月26日 星期五

醉好!


今日整成個下晝得21隻粉果

粉果外皮係十分難控制既一樣嘢!

厚又唔得、薄又唔得、多餡又唔得、少餡又唔得

趁做粉果既時,我亦邊整  "紅酒燴牛肋"

上星期我同大少爺食韓國菜,牛肋條好好味,好想試整

今朝行入去Citysuper見到牛肋條,諗都無諗就買

從來牛肉…我都要食得好

再買一堆蔬菜去炆,最重要係紅酒

主要材料:

紅蘿蔔、西芹、洋蔥、蕃茄、茄膏、蒜頭、Bay Leaves、Beet Root

紅酒、黑胡椒、鹽

一堆蔬菜炆到溶晒,我掛住整粉果由得佢炆

而牛肋條係被咁多蔬菜再加上紅酒包圍著,當然感動到肉質鬆化啦!

我一定會再整!一定!因為我同大少爺都食到好感動

臨食前15分鐘再加多半個洋蔥,先可以見到洋蔥存在

P.s 從今日起我左側欄目會有一欄【我有說話想講】

係會記載我遇到某些人和事觸發起既感想

不過...絕對唔會係我要同大少爺講既說話

因為我會親自同佢講唔需要憑blog寄意既~~~







紅酒煮後酒精會蒸發、剩餘芳香唔會令人

牛與紅酒match呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾