2007年10月30日 星期二

咩嚟


上星期同鐘點姐姐討論鯪魚肉,佢話佢會自已剁

跟住琴日佢送咗一包自已剁既鯪魚肉比我

本來我想釀豆腐

但琴日大戰衣櫃後再焗蛋糕無落街買豆腐,只叫大少爺返屋企時買切雞

到夜晚我用魚肉煎蛋

當時飯枱上有碟切雞、煎蛋、我就炒緊菜

大少爺問:咦!得兩樣餸

我當時炒緊菜無答

到食飯時佢望住碟蛋問:呢碟餸嚟架?咩嚟架?

我開始唔耐煩地答:芝士蛋糕呀))))))))))))))

其實唔怪得大少爺,佢經常係我戲弄對象~







連早幾日英紅會

佢地班喪標成日將我既說話調轉,我講真既時候佢地猛話我玩佢哋啦!

P.s 近來迷上芝麻,將烘過既芝麻撈飯好味架!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾