2007年5月2日 星期三

改不了的壞習慣


我琴晚覺得隻眼痕痕痛痛,心諗係時候喇
係時候生眼挑針
結果…今朝隻眼就腫晒,又痕又痛!我隻眼一腫就好礙眼
今朝睇醫生滴眼藥都舒緩少少,連醫生都叫我唔好摔眼,睇咗多年佢都知我既習性
我自細經常摔眼,摔得好起勁,一痕就唔自覺地摔眼
大少爺一見我有摔眼既舉動就喝止,可惜.......佢唔能夠24小時都睇實我
今晚原本同就嚟走既家人食飯都唔去得,要一個留晌屋企
睇完醫生就整午餐比自已,叉燒、蛋通粉




38 則留言:


  1. aiya!! 我好耐之前都生過.....真係唔好摔眼呀 仲有要依時滴眼藥水, 咁先會快d好返ga

    回覆刪除

  2. 我都好鍾意摔眼.  你對眼唔舒服重上blog??  休息吓啦. 

    回覆刪除

  3. 我都係成日捽, 尤其臨訓前捽得更厲害!! 捽到d眼睫毛斷晒...因為真係覺得好痕...咁醫生有無話點解隻眼會咁痕??

    回覆刪除

  4. p.s. 個叉燒你自己整嫁

    回覆刪除
  5. 我又係經常摔眼嘅人呀 次次摔眼都嚇親身邊嘅人 不過上個禮拜去醫生到驗眼, 發覺有"飛蚊症" , 好彩唔係太worse咋, 所以我o地都係要巧巧保護自己雙眼, control 自己唔好摔眼 lu......同埋亞媽叫我食多d 藍莓保眼呀

    回覆刪除

  6. 真係唔好摔眼呀, 因為細菌好容易入侵架。 希望你隻眼快快消腫變番靚靚既大少奶啦 。

    回覆刪除

  7. 要休息多d喇~~我都忍唔到手摔架..但真係要忍手!

    回覆刪除
  8. 唔去得食飯你就乖乖地留係屋企啦!! 仲有我今日行街的時候見到你好鍾意的"花師奶"出咗由無線配音的VCD啦,咁你咪無咁悶囉!!!

    回覆刪除
  9. 生眼挑針.... 去食"龜靈膏"啦.... 我一發覺開始生就會去食.... 多數因為熱氣.... 女人街.... 恭和堂... 我食o左幾十年.... 每次發覺有d唔妥就去食一碗....

    回覆刪除

  10. 你同我都有一樣的壞習慣呀! 成日俾肥仔鬧我隻手甘污槽都要摔眼! 不知幾好玩你愈唔俾愈摔! 單手的秋香上

    回覆刪除

  11. 眼睛好重要 ~ 小心呀!!!!

    回覆刪除
  12. 大少奶, 好好保重呀! 你仲要準備大少爺果餐"潮門夜宴"o架! ^_^

    回覆刪除
  13. 哦~~~你一定係"裝"人沖涼!!!! 我就未試過生, 但係就算唔會生都唔好捽咁多眼 會有魚尾紋嫁!!!!!

    回覆刪除

  14. 小心眼睛護理, 我自己已經戒左摔眼啦, 如果真係好痕就輕輕按對眼, 希望你有用啦. 祝你快的好返!

    回覆刪除
  15. 大少奶, 龍少都經常生眼挑針(都唔知係唔係成日裝人沖涼之過) 但係佢唔睇醫生, 話自己整開隻眼 見到粒"燶"就好似唧暗瘡咁唧咗去就冇事架喇..... 真係恐怖, 好彩(touchwood)我未生過唔駛佢幫我唧咋~~

    回覆刪除

  16. 叉燒好瘦啊 ~~~ oh~ 大少奶希望你快d好返喇 ~~~

    回覆刪除

  17. 啊.............................你你你........咸濕 你唔好用隻手攪隻眼呀!!! 記得搽藥膏呀, 好快好架啦...

    回覆刪除
  18. 剛剛從菲律賓返港~ 已急不及待要來你樹探吓你 唉~~~你同我一樣呀!!! 我雙眼又係時時發炎架!! 因為咁所以有單攪笑野囉!!! http://hk.myblog.yahoo.com/piyochan-emilychiu/article?mid=3164&fid=49

    回覆刪除

  19. 壞習慣要改喇~就算要摔眼,都洗左手先好。不過有時痕起上唻真係好難忍...

    回覆刪除

  20. 你的習慣同我都一樣....., 我男朋友都會阻止我, 但始終這個習慣咁多年也很難改.!!

    回覆刪除
  21. Fatgarfield 肥加菲2007年5月2日 晚上9:36


    I have the same bad habit. You need to tie up your heads so that your eye can heal faster!

    回覆刪除

  22. 小心眼睛呀~~唔好搽mascara住喇~~~

    回覆刪除

  23. 係左眼 ,  我想大少奶係左眼生眼挑針, 左眼1倍50, 右眼1倍1 , 買定離手

    回覆刪除

  24. 大少奶要記住唔好揉眼啦 D叉燒好正咋!

    回覆刪除

  25. 祝你早日康復!整多D好野食俾我地睇!

    回覆刪除

  26. 我以前都有呢個壞習慣架 家下人大了 當我諗起如果我再係咁摔眼我d眼紋就會好勁 慢慢地我就戒左呢個習慣喇 有時心郁郁 我就會用無名指輕輕咁印下印下 hehe

    回覆刪除

  27. 我好耐之前都生過, 仲要醫生幫我做小手術拮穿佢添!!! 你真係唔好摔眼呀..... 咁會快o的好返!! Take Care

    回覆刪除

  28. 嘩, 大少奶, 你真係唔好always摔眼喇,原來摔得多真係有危險o架...  我噚晚先去過醫院探我姨媽,佢就係慣咗摔眼,年紀大就視網膜脫落,好彩早發現,未致於盲,可以用手術植入人工晶片補救...

    回覆刪除

  29. 我仲係度諗.生眼挑針都有係時候的嗎? 食蛋又會唔會發ga??

    回覆刪除

  30. 生眼挑针..真的很辛苦 !  我上个月就中招 !  你不要在擦眼了 ! Take care ~

    回覆刪除

  31. 大少奶, 保重呀~ 你個叉旦通好正呀!! 你咁叻整野食...會唔會出書呢? 你個碟好靚, 請問o係邊度買o架?

    回覆刪除

  32. 你點買咁少份量既叉燒呀? 我平時唔太喜歡煮就係因為二人份量既餸好難買

    回覆刪除

  33. 蜆蜆.. 我嘅壞習慣係蹺埋晒D脚趾呀! 老頭子一見到就会即刻擘開我的脚趾,跟住唔夠1分鐘D脚趾又会自自然然蹺返埋架~

    回覆刪除

  34. 我估你煮咁多食物之中,我能夠煮到既就只有呢個喇 ,但你d叉燒好靚呢!e....唔會係你自己燒掛 ,哈!真係唔排除呢個可能性 ! 大少奶:祝早日康復!乖乖地,勤力滴眼藥水呀!

    回覆刪除

  35. 我都有生過啦, 仲要係勁大粒tim , 要好耐先可以好返晒 你要聽醫生話先得架.記得依時滴眼藥水呀

    回覆刪除

  36. 我試過要去醫生到割 tim ar!!可想幾嚴重

    回覆刪除
  37. Christina 小魚仔2007年5月5日 清晨6:56


     保重呀 !!!! 你眼唔舒服休息吓 ....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾