2007年5月18日 星期五

扮"檬"


天氣悶熱,胃口都無乜
早兩日gathering食剩滷牛腱、仲有我最鍾意既泰式汁料
個泰式汁既味道似越南凍檬既汁,仲係用青檸做既添
今日就用粉絲煮好後雪凍,加埋泰式汁料、滷牛腱扮越南凍檬
好好味呀!    泰式豬頸肉食譜
雖然全部係剩餘物資,但都好滿足


_______________________________________________________________
每日我最開心既時刻係大少爺放工
我聽到鐵閘聲就會到大門前迎接大少爺
琴日大少爺放工我開門既時候聞到好香既味道~
佢買咗個金枕頭比我
跟住大少爺開榴槤既時候,一辮辮金黃色脹卜卜既榴槤肉呈現眼前
未及放雪櫃雪凍就急不及待拎一辮試
Oh! Yummy yummy


噢!呀 Rain 襲港7日呀


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾