2007年5月4日 星期五

噢!重逢呀!


好開心!好開心呀!
emotion06.gif

無得睇花師奶大約一個月,有blog友通知 TVB既收費兒童台有得睇呀
我剛剛睇完 19:30hrs嗰集,係新既未睇過架

原來係播第三輯呀!
原來4月27號已經播緊,我足足蝕咗大拿拿5集呀))))
估唔到我唔駛等到9月去東京就可以同花師奶重逢呀!
從此我每日既schedule就可以再有花師奶喇!


逢星期一至五TVB收費兒童台
08:30hrs、15:00hrs、19:30hrs、01:30hrs

26 則留言:


  1. 我愛花師奶  別怪他, 別怪他

    回覆刪除

  2. 好慘呀 !!我睇唔到呀 !! 你幫我睇埋啦 !!

    回覆刪除

  3. 正呀!!!係咪一至五做 ga?

    回覆刪除

  4. 家嫂: 我返來啦. 估唔到我一返上來就見到發生咁多事.... 你圓眼好d未呀?? 駛唔駛飲d菊花呀, 杞子呀...咁???

    回覆刪除
  5. 真係羨慕"大少奶"既生活 ...  

    回覆刪除

  6. e.....我都有TVB既收費台, 考完試咪可以睇law

    回覆刪除

  7. 你早啲知道就好啦, 咁呢幾日唔使咁悶, 有花師奶陪你. 

    回覆刪除

  8. 竟然係收費台有得播? 大少奶, 睇怕冇得睇既我地要靠你轉述啦......

    回覆刪除

  9. 哇嗨~一日播4集咁勁?!  

    回覆刪除

  10. haha!!!!such a good new lei

    回覆刪除

  11. 真係咁好睇, 等我睇下有冇得下載先?

    回覆刪除

  12. 多謝你既好介紹

    回覆刪除
  13. 我都好愛睇花師奶o家!!不過我無收費電視....>.<

    回覆刪除

  14. 我屋企除左無記得亞記, 就乜都無喇~~~ 我都係上Utube睇.... 另: 焦糖粒我要啊~~

    回覆刪除
  15. 唔怪得我見而家都仲有"花師奶" BT 啦!!! 哈哈!!!!

    回覆刪除

  16. 咁衰架, 收費台先有

    回覆刪除

  17. 大少奶, 我都冇得睇呀..... 嗚嗚... 考完試要去你屋企先得!

    回覆刪除

  18. 呀!!! 唔制呀!!!!我冇收費電視, 冇得睇花師奶!!!!!

    回覆刪除

  19. 我都好鐘意睇花師奶架,不過冇收費電視呢~冇得睇‥ 仲有劇場版tim~~ http://www.e-muse.com.tw/property/ata_shin_chi/introduction/20061121_ova/movie.html

    回覆刪除

  20. 你就好啦,我地澳門無得睇呀

    回覆刪除

  21. 我都成個幾月無睇過, 我都好鍾意睇花師奶的, 都唔明無綫點解播播下唔播, 走咗去TVB收費兒童台, 我無安裝TVB收費兒童台, 無得睇, 為有買 VCD 睇啦!

    回覆刪除

  22. 我愛花師奶和花老爺!!!!! 因為他們好似我父母

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾