2007年2月28日 星期三

悲觀人


今日無明成皇后睇,趁機出去補給屋企用品、買餸
因為鐘點女傭下晝來,今日繼續無得行街
不過都趁開門時間,挽住兩袋餸衝入shu uemura買咗支落妝油
跟住行去搭小巴既時候見到一個手持拐杖行動好慢一步一步行既老伯迎面而來
佢咀角流血咬住一舊已染血既棉質物體,又不停有血晌嘴滲出
當時我望一陣,行過之後忍唔住回頭望個老伯,期間好多人經過老伯身邊
但都望一望就行過,我當時就轉身望住嗰位老伯
我晌度諗:佢到底咩事?佢會唔會係撞親?佢會唔會好痛?
流血流得多會暈架喎!佢係咪吐血呀?
之後本能反應想搵警察幫佢,但又見唔到 (因為爸爸係警察,我自細潛意識覺得警察係萬能)

跟住我居然跟住呀伯尾,又見唔到警察、又怕佢突然暈
終於忍唔住行埋去問:
呀伯!你有無事呀?
個呀伯氣如洪鐘答我:我脫完牙呀!
跟住我話:你唔係整親係脫牙?
個牙伯答我:係呀脫牙
我見佢口咬既係牙醫紗布,就同佢講:你要唔要紙巾呀?
呀伯答我:唔駛喇!我有!
咁我就放心地同佢講:咁好啦!你小心呀!小心呀!拜拜!
呀伯:哦!拜
我就好放心咁走,其實因為我悲觀,凡事向壞處諗,往往都會想到最壞
好彩大少爺較樂觀,永遠耐心咁解釋事情並唔係咁差
好彩個呀伯無怪我多事!可能呀伯都會諗:0車!我脫牙之嘛!大驚小怪
________________________________________________________________
返到屋企用殼麥包整吞拿魚三文治,仲有熱檸水
好鍾意殼麥包,有碎合桃、麥,好好味呢
今晚又試整新發明,努力呀



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾