2022年8月22日 星期一

邪唔邪

戚風蛋糕個friend....原味雞蛋雪紡蛋糕<--你會話:咪即係一樣
又唔係喎!
呢個蛋糕做法唔同,唔需要用泡打粉、質感更綿密
做法就多一個step整老麵
唔需要用奶
唔需要用中空模
應該係唔同

 
最能夠測試同戚風蛋糕係咪一樣最好方法,睇下整呢個會唔會打得成風
大家睇多年朋友都知,我整嘅戚風蛋糕-邪風

有乜驅使我又焗蛋糕呢?係愛呀哈利
因為包包唔係樣樣蛋糕都食,佢一定要食原味無cream等等
佢試食後同我講:ok啦!
我:有乜唔滿意呀?
包包:個蛋糕太過鬆軟,我鍾意實淨d
我:你都係返火星啦啦啦

即使打風都唔使怕,我們風雨不改的

#讓愛化做祝福學會等待
#風雨不改
#像日出風雨不改



食譜:6吋
焗爐預熱 170度

A.
蛋黃 x 3  
水  10ml
雲呢拿籽或雲呢拿油 1滴


B.
糖           20g
水           15g
油            25g
*今次液體用g係方便用電子磅去量度

C.
 (以下材料全部過篩一次備用)
低筋麵粉  25g
鷹粟粉    15g
鹽          1g

D
蛋白    3個
糖   30g

做法:

將材料A攪勻


B材料放入小煲煲熱,只需要熱唔需要滾





加入C材料,快手攪勻


做成老麵


分3次將老麵加入蛋黃中攪勻備用


材料D 打至企身備用


將蛋白與蛋黃糊混合倒入蛋糕模中


焗爐170度先焗 10分鐘,再用刀界十字


再放入焗爐繼續焗25-30分鐘


出爐後倒扣放涼,再脫模




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾