2021年9月16日 星期四

小菜一碟

乾煸四季豆(牛肉版本)

豆類我只喜歡食四季豆,乾煸四季豆好好食又易煮
但唔知點解"乾煸"個過程其實好容易做
街外食就直頭將豆去炸
好多人自己做就用氣炸或焗爐焗佢
我就喜歡原始做法,用小小油去慢煎佢五分鐘都好方便丫
#開焗爐或鍋預熱都唔止5分鐘啦
#發明呢道菜式的應該沒有氣炸鍋或焗爐
#小菜一碟

"小菜一碟"呢四個字對我來講係好有意思
話說有一日我遲了接包包校車,我落到大堂佢已經落車企晌度等我
我第一時間同佢講:對唔住!我遲咗
包包安慰我:唔緊要!小菜一碟啦...........
那刻我覺得包包真係大個仔同識體諒我
不過…到晚上臨睡前每日檢討時,佢話:我肯定你又掛住睇mirror唔記得接我啦......
正臭包


食譜:

四季豆   2札

牛肉碎   1碗
(可以用豬肉,份量隨自己喜歡)

蝦米   半碗

蒜頭   3粒剁碎

辣椒   1隻

蔥白   少許

調味汁料:

生抽   半湯匙、糖  1茶匙、酒、1茶匙

做法:

1.預備好材料

2四季豆要去個尖尖同埋撕走兩邊纖維

3.牛肉碎先用糖1茶匙撈勻,再加少少生抽撈勻、再加片栗粉或生粉撈勻備用


鑊燒熱加少少油,放入四季豆煎

中小火煎好一邊到另一邊,大約5=6分鐘

*我今次落得太多,所以煎個唔均勻


爆香牛肉、加入蝦米、蒜蓉、蔥白、辣椒兜勻


四季豆回鑊兜勻,加入調味汁料炒勻便完成


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾