2021年5月20日 星期四

爪呀

磯煮八爪魚

話說我朋友整呢個八爪魚好吸引,我就跟整,又比我買到一隻抵食夾大件原隻急凍八爪魚

隻八爪魚夠煮三次咁多

老實講你叫我買新鮮八爪魚就唔太想,新鮮個質感我唔係幾接受到去掂

八爪魚好多人個反應係:會好un好硬等等等等等等等

八爪魚係要慢煮好小火咁去煮

今次個食譜我特登用兩個煮法,1.高速煲   2.明火

高速煲當然又快又容易煮,但我唔想個食譜只顧高速煲用家

咁對我其他讀者唔太公平,所以我就用另一個小煲明火煮

咁有興趣就可以一齊做,哼

佢好入味個汁可以用來整烏冬,包包勁喜歡

食譜:

原隻八爪魚1隻或八爪魚腳 
(我唔建議整一隻因為整完只得幾件,一整最好整三隻腳)      

昆布    3片

醬油  100ml
(唔想額外買醬油就用生抽代替)

水   1000ml

冰糖   1小粒

清酒    30ml

味醂   50ml

做法:

昆布浸軟發大 



八爪魚,我呢隻好大隻個身都好厚肉


呢度都只係1/3隻


將醬油、水、昆布、冰糖、味醂、清酒倒晒入煲煲滾

最好試一試味,因為每款醬油都唔同味,覺得夠味就可以


高速煲做法:調較2號速,綠線後煮8分鐘熄火,無錯!只需要8分鐘

然後就減壓排氣

高速煲有興趣可以睇睇:https://bit.ly/3s7IHhG


用高速煲好快但係個汁就無咁濃縮,所以個汁調較上自己最好試一試

煮汁時如果唔夠味就加多少少醬油,放涼後可以八爪魚連汁放雪櫃


用明火

我將汁滾後熄火將八爪魚放落小煲,調較最慢火

要最慢火力蓋上蓋煮50分鐘-1小時,其間唔好轉大火直至煮完為止

用明火個汁會好濃縮,而用來煮烏冬就要加水喇

可以將八爪魚連汁放雪櫃就做成冷盤

如有蒸爐可以較70度慢煮90分鐘




 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾