2021年2月5日 星期五

蒸糕bell最終回...桂花馬蹄糕

每年過年我都會送糕點比朋友,除了蘿蔔糕係得到一致讚賞外
馬蹄糕都係一致讚好
通常送糕我都會一底蘿蔔糖加一底馬蹄糕,感覺有鹹有甜先夠完美
整馬蹄糕唔難但又好多人話會失敗

而我呢個食譜就未試過失敗

反而想提大家買馬蹄粉前先去  Google 做research點樣買馬蹄粉

我係用黃色包裝"泮塘牌馬蹄粉",但有d人又話有假做出來唔成型所以大家去做research留意包裝吧

呢個馬蹄糕食譜甜度剛好質感又剛好的,哼~







我只係用最普通呢隻牌子,超市有售!




蹄糕:1斤裝份量

食譜:
桂花    2茶匙(烘焙店有售)

馬蹄肉  8粒

馬蹄粉 110克

冰糖 160g (最好扑碎晒佢會易煮溶)

水 600ml

油   1茶匙

做法:

馬蹄去皮切粒粒

水分成2份,一半水份開馬蹄粉備用、加油再攪勻




乾桂花加冰糖加300ml水煮熱熄火等冰糖溶化及將桂花浸至出味

將馬蹄粒放入桂花糖水中



將馬蹄粉水倒入桂花馬蹄糖水中,用中火邊煮邊攪勻


煮到下圖程度便可以,


糕盤搽油,再倒入馬蹄糕

再蒸30分鐘便完成,放涼後入雪櫃

食之前切件煎香









 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾