2020年10月5日 星期一

孖栗

正所謂不時不食,秋天南瓜同栗子當造

可惜,包包一見南瓜就會好大反應,但栗子佢就食(因為佢當栗子係果仁)

忍唔住整栗子,當見到栗子同雞你會諗起栗子炆雞

我偏要整另一樣食物 栗子雞肉雜錦炊飯 vS 白酒栗子雞皇飯

栗子雞肉雜錦炊飯 好明顯佢係栗子、雞肉同乜鬼都掉落去一齊煮煲飯,不過好香好香
我加埋蝦米、鮮冬菇等等落去
煮出來又方便好味

另一個係 白酒栗子雞皇飯 呢個係我將用剩雞肉、栗子重新去diy,其實咪又係栗子同雞

但唔同味道咁解

兩個都鍾意但個炊飯方便帶飯咁囉!哼




先講栗子,我通常叫人買呢種半衣半殼係最容易搣

你可以原粒放入大滾水度煲佢,如果做炊飯我會煲佢20分鐘再搣

做炆雞就只會煲滾5分鐘就撈出來搣殼

但無論點你都要烚一烚佢先搣就容易搣


趁熱撈出隔住塊手巾用手一摔就可以


有時煲得耐佢塊衣自己爆開更易搣


炊飯

大雞胸肉   1塊

鮮冬菇   4隻(切片)

栗子   (半磅)

蝦米   小半碗

米 1.5嘜(你自己預幾多)

雞湯   平時量水煮飯既份量

做法:

雞胸肉先用1茶匙糖撈勻,再加鹽 1/2茶匙、生抽  少許、生粉1茶匙、麻油少許撈勻備用

雞肉醃30分鐘

之後洗好米將所有材料放入飯煲,煲至飯煲跳掣(係飯煲唔係自己)

然後焗佢5-10分鐘便完成

*正常唔需要落鹽,但你如果想有味d可以自己加少少

*最好煮既期間撈一撈勻佢,等佢平均d

*唔好太多料,我太多料唔平均,結果成煲要放入蒸爐蒸10分鐘

*如果你飯煲細唔熟,都可以額外蒸多10分鐘

呢個飯好好食,帶飯都方便


西式版  



西式版

栗子   半磅

大雞胸肉   1塊

煙肉   1片

洋蔥   半個

法邊豆   隨意(可以唔加)

淡忌廉   70ml

雞湯或水    150ml

水   50ml

白酒    30ml

麵粉   1.5湯匙

鹽   少許

做法:

雞胸肉用糖撈勻,再加鹽適量撈勻,可以加少少黑椒最後加片栗粉或生粉撈勻醃30分鐘備用



雞肉煎香,臭包鍾意食雞翼所以我加了幾隻雞翼

雞翼同雞肉一樣醃法

煎至半熟表面少許金黃色就可以




爆香洋蔥及煙肉


加入麵粉炒勻


鴐入淡忌廉煮杰,再加雞湯及水,滾起後加入白酒及少許鹽調味


最後加入栗子用慢火煮20分鐘及汁杰身便完成


煮好了


有youtube、IG內有不同東西


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾