2020年10月16日 星期五

素求

有時寫得肉多都好想寫d蔬菜為主菜式

當然要符合大眾口味寫肉類食譜係有必要

其實我都會諗下時令蔬菜有乜好做

近日當然係南瓜,我鍾意食南瓜但唔常寫南瓜食譜

今次就南瓜為主食譜喇

南瓜餅真係超好食又容易整,買半個南瓜都足夠整幾次

今次我有加少少煙肉提味大家可以完全唔用煙肉都得

而且呢個無蛋無奶可以做純素的

我用煙肉、洋蔥同青蔥,大家可以自由配搭你喜歡加粟米、椰菜絲等都可以

但跟足呢?就恭喜你佢真係又香又好味

做幾多件呢?

小明用80g南瓜就做到一件,那麼要做兩件就等於80g+80g就等如 160g喇

咁你做幾多件就自己加上去啦


半個南瓜都只係用了冰山一角



食譜:

南瓜     80g

洋蔥   1/4個

青蔥    隨意(我落好多)

煙肉    1片

中筋麵粉   50g

片栗粉或生粉    1/2湯匙

鹽   1/2-1茶匙

水    50-80ml(我用了60ml)

做法:

將麵粉加鹽、片栗粉撈勻再加水


水分次落,先隻麵粉唔同吸水量

你落去攪勻到以下狀態就可以


南瓜刨絲,最好係粗身既

唔好刨得太幼


加入煙肉


再加洋蔥同蔥


撈勻晒


放平底鑊煎香就可以喇

又簡單又好食

有youtube、IG內有不同東西


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾