2020年10月3日 星期六

炒埋一碟

只係兩日、只係兩日就忍唔住想食自己煮嘅食物
又無新鮮肉、跟手發現無洋蔥但有乾蔥頭,菜蔬得返少少甘筍同"唔啦間"法邊豆"、便宜貨迷你帶子粒再加獅子狗將佢炒通粉,今次用豉油去炒係好食喎!

至少包包又話第時要帶呢個"豉油王炒通粉"做午餐

呢個做法我細個有個auntie整過比我食,記到而家

世上除了記仇之外,我最叻係記味道

#唔爭氣地又再貢入廚房
#難得別離後仍舊早睡早起都夠運
 #Old通isSoExciting

其實最好用新鮮肉片去炒都會好好食的


食譜:

通粉  80-100g
(1人份量,你自己去視符需要)

洋蔥   1/4個(切絲)

甘筍    1/2條(切絲)

椰菜  1/4個
(切絲,我屋企只有法邊豆)

肉類   隨意
(我用了雪櫃帶子仔、獅子狗,隨手拎起就用得)

蒜頭   1粒(切片)

調味:

生抽   1-2湯匙

糖  1茶匙

老抽   1/4茶匙

做法:

將通粉先烚熟再過冷河備用


將所有材料爆香,通粉回鑊兜勻,再加入調味料炒勻至上色就done

*  sorry!無預過大家會想要食譜所以乜相都無影


忍唔住想放呢張相,中秋節去迪士尼好開心

見到新城堡就快起好,我又好想再入去逃避現實喇喇喇


有youtube、IG內有不同東西


 

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾