2019年10月24日 星期四

慢活

話說近日有專家同我講要學習慢活,放慢腳步放慢生活節奏

而我個腦就諗"慢煮",再諗深一層就諗到 Duck confit 法式油封鴨

本身我好鍾意食duck confit,但係香港無乜邊間做得到真係好好食

直至我早前去Gordon Ramsay晌香港間餐廳食到個 watermelon salad with duck confit

隻鴨腿超級好食攪到我成日都想去食

既然係咁不如自己都整一次

整呢個首先要買鴨腿,有一間我買開食材既肉食公司有鴨腿買

於是我一訂就訂十隻回家,然後又要搵鴨油

鴨油呢幾年更難買而且買到份量都好小,唔再見有一大罐賣

終於上網搵到間公司有得賣一買要買3樽先夠

幸好!鴨油唔算平但可以重用仲會越用越香咁就可以分開整都唔怕

鴨腳我醃了60小時有多、再慢焗8小時,真係好慢活囉!哼

包包真係好識食,佢話隻鴨腿係食過最好食既鴨,佢覺得比片皮鴨好味(佢好喜歡片皮鴨的)

焗好鴨腿後用少少鴨油焗埋個薯片都好好食,加少少黑醋更好



好肥美的

晌賣外國肉食材公司就有鴨腿賣,價錢仲要唔貴

鴨油 $60一樽但好難買,上網 search得一間有,City's super有據聞會貴d

3樽夠整四隻

其實可以用植物油去整例如米糠油無乜味都整到,但我就一定要用鴨油


食譜:

鴨腿     4隻

月桂片   2片

parsley    1小棵

粗鹽  30-40g

連衣蒜頭   3粒

做法:

將香草切碎

再同粗鹽混合


鴨腿肉部份搽一層薄薄既香草鹽,再放入盤中,面層鴨皮上鋪其餘香草鹽

另一方法:鹽放盤底係鴨腿有皮部份向下,肉向上再灑少少鹽

醃36小時至72小時


醃好後就沖水,沖走鹽份再抹乾


鴨油倒入小煲中要小火煮到油少少熱,令凝結成白色既油變番透明

放入鴨腿,油一定要蓋過鴨腿

再放3粒連衣蒜頭


焗爐 100度焗6-8小時,時間可以多唔可以小

我焗了8小時

完成了完成了

如果正統做法係連油攤凍再放入雪櫃封住,食之時先撈起

但雪櫃邊有位放,可以撈起放入密實袋放冰格冷藏食時就焗返佢

可以保存1個月


油可以撈起放返入樽,然後再用多次,用少少焗薯仔片、或者炸薯條好好食

油個底層部份係鴨汁,一定要留起用來炒菜、意粉都好好食


將鴨汁倒落盒雪凍就可以"畢起"鴨油部份,用下面鴨汁炒菜、炒意粉


用200度焗至個皮金黃色就可以食,煎都可以的 



先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾