2019年10月29日 星期二

678

一日之計在於晨  諗早餐卻很頭痕

要堅持早餐呢樣野真係好難,我又唔係趕返工

又無得晌附近茶餐廳食早餐,基本上我唔出街就一日三餐都晌屋企

但重點係我又唔係特別早起,何來早餐之心

但無辦法都係要想方法

上星期我大半個星期都係食薑汁鮮奶燉蛋白,咁剩下個蛋黃做乜

於早乎儲了兩日就整Eggs Benedict,個汁係用蛋黃做

近年街外餐廳menu都多有呢款食物,但我開始食到佢地唔再自己整個荷蘭汁

個汁仲現成做去做無了風味,既然我有咁多蛋黃做要食一定自己整埋啦啦啦

btw....身邊總有朋友喜歡食呢個,咁大家都學整吧

食譜:

烘餅    2個

煙肉或火腿   2片



荷蘭汁 (二人份)


無鹽牛油溶液  2湯匙

蛋黃   3隻

鹽      半茶匙

檸檬汁  一湯匙

胡椒    少許 (最好用白胡椒)

做法:

將蛋黃加鹽、胡椒、檸檬汁撈勻



用個鋼盤加入牛油隔水煮溶,再加上蛋黃汁撈勻



繼續隔水煮,一定要邊煮邊攪,煮到微微杰身便完成



*以前我會用明火煮但好容易令蛋黃過熟

做好個汁後可以開始整波蛋

水波蛋

用飲用水倒入平底鑊內加一茶匙白醋,水要蓋過蛋面

用慢火將水滾至出現蝦眼,將隻蛋先打入隻碗中,然後慢慢從鑊邊倒入鑊中




慢火煮1分鐘,離火浸6-8分鐘(要離開個火爐頭,否則餘溫會令蛋過熟)

6分鐘 蛋黃會完全流心

7分鐘 蛋黃會半流心

8分鐘 蛋黃會係溏心

我會整8分鐘的

輕輕用篩撈起,隔水備用


烘餅同火腿或煙肉放入焗爐烘熱、就可以加蛋加荷蘭汁





先睹為快及生活雜粹粹
 Pls Follow My IG
 https://www.instagram.com/taisiu9_aubrey

/ 大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾