2018年5月28日 星期一

有涼心

晌千個太陽之下,除了問 My friend今天你如何之外…

當然要食d凍品,中醫要我戒晒一切凍飲凍品但晌千個太陽下

我仍然會破戒,但對住寫呢個今日個甜品我係唔會食

因為呢個係涼粉糕,用我最怕涼粉去做

咁點解我要整?因為大少爺囉!大少爺非常喜歡涼粉

雖然我唔明點解佢咁鍾意,有d事唔需要明,佢喜歡我就整囉

佢又好鍾意食我整椰汁糕就將兩者混合做成椰汁涼粉糕,哼

呢個broken jelly我年年整,但年年唔同味今次係最方便因為佢用涼粉買罐裝便可以

食完之後就有涼心啦



食譜:

涼粉   400g

椰漿   200ml

鮮奶   200ml

水       100ml

糖      100-120g(其實糖落夠120會好d,因為涼粉本身無甜味)

魚膠片/粉    20g

做法:

魚膠片用冰水浸軟

涼粉先切粒粒備用

100ml水加糖,煮到糖溶化,趁熱加埋浸軟魚膠片


糖水加入奶、椰漿內攪勻


涼粉放入盤中,再加入椰漿入內雪至少2小時凝固後可以切件

*其實我覺得呢個可以做成杯裝,一杯杯更加好




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾