2018年5月9日 星期三

麥麥雞

雖然包包唔係成日都可以食麥當當,有一次晌小朋友比佢試食一件後佢就覺得好似遇見女神一樣

又唔知點解幾抗拒佢食麥樂雞,總覺得裡面太多化學成份

於是繼上次整薯餅後就好想自製麥樂雞

但搵唔到我認為work食譜

直到早幾日晌個台灣網站見到一個像樣睇落又work食譜向我招手

咁無奶油唔試整架嘛

佢其實個雞肉同我以前做雞肉漢堡差不多,但那個外皮先係重點

所以話呢…人靠衣裝,雞靠炸漿,佢唔使炸係煎都有咁效果

教我如何不整他....................

我仲整埋自己最鍾意蜜糖介辣醬,哼



就係鍾意呢張相

食譜改編自:彤媽

雞胸肉   2大塊

洋蔥    半個

蛋黃   一隻

鹽    1/4茶匙

胡椒    少許

片粟粉 /生粉     2茶匙

炸漿:

中筋麵粉    105g

芝士粉   15g

鹽   少許

水    60-80ml

做法:

將雞胸肉切粒,再剁成肉碎(我用手提攪拌器打爛)


加入洋蔥粒、蛋黃、鹽、胡椒、片粟粉或生粉,撈勻

順一方向攪至起膠


可以撻佢數十下等佢有彈性


炸漿材料撈勻,水份要遂少加,加到成杰漿便可以

每隻粉吸水都唔同,總之加到以下咁便可以


將雞肉做成一個個餅咁再沾上炸漿


只要煎便可以喇,煎到金黃色




蜜糖介辣醬

一湯匙黃色英式介辣+一湯匙沙律醬+半湯匙蜜糖撈勻便完成



大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾