2017年8月29日 星期二

角煮


雖然昨日下午已經打完風,但我已經唔想出街

留晌屋企就係休息同埋煮

一直好想整豚角煮只因為買唔到d四四正正腩肉而未煮

雖然我並唔鍾意食,但呢個大少爺鍾意之外,對煮果一part我係好有興趣

一定要用腩肉去煮先做到似街食效果,同埋個汁配上蘿蔔、蛋又好好食

整定佢可以配拉麵或係飯都可以呢


食譜:

豬腩肉    1件(我用日本冰鮮既,佢有3條長身的)
大家如果鍾意食新鮮或老較厚身可以自行選擇


白蘿蔔    1條

紅蘿蔔  1條

洋蔥   1個

昆布   1大片(我一除4份打結用)

蒜頭    1粒

醬汁:

醬油    100ml(如果用生抽就用90ml+10ml老抽)

冰糖   1小粒

味醂    30ml

水        蓋過肉

做法:

將豬腩肉煎香

其他材料洗洗切切




洋蔥、蒜頭、其他蔬菜爆香後,豬腩肉回鑊兜勻


加入所有醬汁材料煮滾,如果想加蛋,可以先烚定蛋然後當汁料滾起時放埋入去


最後加粒冰糖,可以試味,唔夠鹹就落醬油

不過會越煮越有味,當水份收時就會濃,用中小火煮2小時或肉質完全軟身便完成





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾