2017年4月26日 星期三

呃仔飲菜湯

椰菜花玩不停,因為一買買兩個

平日我多數食西蘭花多過椰菜花,但當煮起上來椰菜花其實變化可以好大

昨晚我煮個椰菜花忌廉湯,佢雖然係忌廉湯但真更用淡忌廉只係用20ml

其餘就係椰菜花,呀包中計地飲

佢並唔知道…每一啖都係菜菜同埋菜!哼

我覺得佢好好味,不過呢…我有加煙肉

始終我係寫食譜,所以點都要做個真正味道版本

其實大家如果用雞湯去整就唔需要用煙肉,而我只用水就用煙肉去提味

當然如果再細小朋友就用自己淆雞湯做最好,昨日我炒完煙肉都盛起一半

覺得呀包食到煙肉唔太好呢

我仲配個蒜香脆麵包粒Crouton成碗湯完全係天作之合(但我昨晚晚餐菜式係唔關事麻婆豆腐)


食譜:

椰菜花   1大個

薯仔   1個

洋蔥   1個

煙肉   1片

淡忌廉   20-30ml

水或雞湯   (蓋過菜面)

做法:

浸洗椰菜花(好似電影名,哈)


切粒切粒切粒粒


切粒切粒切粒粒


爆香洋蔥同煙肉



加入椰菜花,再加入雞湯或水 

煮佢 15分鐘後,就可以倒入攪拌機裡面打爛

或者用神仙棒都得(攪拌棒)


打爛後倒番入煲,加入淡忌廉攪勻再滾佢10分鐘或者你想要杰度

如果用雞湯,可能唔使加鹽

但我用水煲就要落鹽調味

*如果用盒裝雞湯最好係用有機同低鹽較好




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾