2017年4月25日 星期二

狸貓換蟹籽

是咁的…包包唔食菜

每次我都要用唔同方法食佢食,今次直頭用椰菜花做pizza個底去令佢食

無錯!係椰菜花,無麵粉及其他

呢d咁高科技份子料理當然唔會係我原創啦!係我睇台灣d食譜網睇到

於是就照跟,出來效果係好食但一凍呢就會較為軟身

呀包屬於聰明豆個仔當然知道分別

平日佢會食晒個脆批底再食餡,昨日就食晒d餡先用龜速速度去食個皮

不過我覺得係值得整,而且d減肥人事都可以整,佢味道真係唔錯的

你睇佢個樣同真實無乜分別,如果有時候焗耐d個底會更好食
幾好味的

做法:

椰菜花   1大個

蛋   半隻

芝士粉   半湯匙

Pizza 餡料:隨自己決定

椰菜花浸洗後就烚至軟身


瀝乾水份及放涼


放入攪拌機打爛


打完後放入煲湯袋隔渣


分兩次加入蛋及芝士粉撈勻


放上焗盤,焗盤上放上牛油紙,然後做成圓形


用220度火焗20分鐘


放上餡料,我就將雞柳用鹽及少少黑胡椒醃,醃完煎香再剪或雞條

再加菠蘿同磨菇,磨菇用罐裝,因為唔會出水

放上餡料再用200度焗佢15分鐘或芝士溶及金黃色就done




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾