2017年2月15日 星期三

男人的浪漫

男人的浪漫  豆腐火腩飯

大少爺係完全佬味既 expert,睇佢斯斯文文但口味就佬中之冠

佢認第二無人會認得到第一

我每次問佢想食乜,佢既答案都令我搖頭嘆息,因為同我完全相反

我唯有煮d中和既食物,合我口味但又不失佬味

早幾日突然好想整紅燒牛肉,之前每次整都會配麵但今次配飯

大少爺食得好開心仲提出帶飯,不單止咁連臭包都好鍾意食,佢平日最憎紅蘿蔔都不斷食

牛腱炆到膠質層都成啫喱狀係成功既,尤於今次比埋臭包食所以無加豆辦醬

不過有大量蔬菜既關係所以一樣好味


牛腱     2條

番茄      2個

紅蘿蔔   2條

洋蔥       2個

蒜頭        3粒

八角       3粒

薑           3片

蔥段      幾條

香葉   2片

調味:

沙茶醬        2湯匙

五香粉         1茶匙

生抽            100ml

水              1000ml 或蓋過面既份量

米酒              50ml

冰糖             2小粒

做法:

先將牛腱解凍水落煲加薑蔥,煲滾水後滾佢20分鐘,牛展撈起切件備用

先爆香番茄、洋蔥、蒜頭、八角、香葉,加入牛腱同炒,加入沙茶醬及生抽、老抽、酒兜勻

慢慢加入水後就等佢滾起


滾起後加冰糖兩粒,大約下圖份量大小 


加水然後轉慢火炆大約2小時,牛腱淋便可以

最後試味唔夠鹹可以落鹽,但一定一定要最後先加

*另外煮米粉、米線或麵,煮牛肉既汁做上湯






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾