2016年10月22日 星期六

千禧新世界酒店之飲食篇

千禧新世界酒店即係邊度?咁舊日航酒店你一定知啦

兩者既關係又係乜?

答案:千禧新世界酒店係現在式,日航酒店已經係過去式
*解釋埋今次後,大家就要忘記過去喇

其實我初初好唔習慣,一來日航酒店一早已經種植晌心上,二來改革後又唔覺得好大轉變

不過當酒店裝修完後就感覺千禧新世界酒店係獨立個體,完全一番新氣象

寫呢篇文我盡量都叫公關比多些不同餐廳資料我去寫,酒店好努力革新之餘,餐廳都不停進步

由初初改名我覺得唔算太凸出至到近來有點驚喜既感覺,相信除了酒店希望撇除大家舊有印像之外,"進步"都係佢哋大前提

酒店內著名餐廳嵯峨野、La Table等仍然繼續留低

仲有由意大利總廚Claudio Dieli坐陣後既 the Lounge都非常出色

Claudio Dieli擅長設計意式小食外,帶有意式風味既各樣菜式都集賣相、味道與健康一身

還有負責甜點既大廚Daniel Law,令到The Lounge鹹甜食物都同樣出色


裝修後煥然一新既感覺



先介紹 afternoon tea set  $346 For 2

如果晌酒店內 Cafe East食 buffet就可以有以下優惠

由即日起至11月30日期間,六人同行惠顧Café East 自助午餐或四人同行惠顧自助晚餐,即送The Lounge一位用下午茶,如此類推。


呢個raspberry既 macaron好好食,因為加了紅桑子果汁令到佢有層次之餘仲唔會偏甜


以上食物有乜?看menu吧

這個價錢以酒店級既 afternoon tea set來講係算平,但食物並非如一般tea set

呢個價錢多數鹹點都會用上不同手指三文指就算

但呢度鹹點係用有不同點心,而蛋糕亦都唔係單一用朱古力而係有不同口味


我去到邊都係飲凍檸檬茶,佢既冰係用紅茶做成,飲幾耐都如一有茶味


太厚待呢個奀皮仔了,佢每次來都有大廚為佢設計甜點

呢個奀皮仔越來越奀皮,就快被禁止跟我去搵食




The Lounge都有set lunch的

$188 /3個course 主菜會有一款肉、一款海鮮及一款純素午餐可以選擇

仲可以晌甜品櫃揀一款甜品

8月尾時候,我都有晌呢度食過lunch,當時 午餐都仲未有套餐

我試了部份菜式,呢個煙三文魚並非街買既,而係大廚自己醃製

分別係三文魚會保持得到原有質感,而味道唔會係街外既鹹味咁重,而係微微煙燻味


Set lunch會有前菜式餐湯揀,而湯都係用上有機蔬菜做成

呢個意大利番茄湯係我想像以外既好味

初初我幾抗拒番茄濃湯,但意大利人總會凸顯到番茄優點不單無想像中腥味

反而有清新既微酸味


Panini及蟹餅 ,我好鍾意食蟹餅啊

呢個晌  A la carte menu會有,如果放工happy hour點呢個小食都不錯


甜品就可以晌呢度揀一款


女人就係見到甜品會發狂既生物,三個女人忍唔住試四款甜品

大家睇開都知我近年不愛甜品,呢度甜品每款都不同層次


臭包福利時間又到



順帶一提: 酒店中菜餐廳桃里有大閘蟹menu,大家喜歡既都可以試試














沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾