2016年10月25日 星期二

修護防脫髮療程


頭髮一向都係被我忽視既,我永遠有個七年轉變

7年留長髮後,keep了7年短髮,又再開始留長,但我都無特別去護理個頭髮

當收到 @ReneFurterer 邀請去做 Reactional Anti-Hair loss ritual(修護防脫髮療程)時第一時間諗:我把頭髮好濃密喎

唯一一段時間甩到我驚就係生完仔第三個月,甩到我擔心

其次秋天既時候

大家有無發覺秋天係甩頭髮既高峰期呢?每逢秋天我就甩得特別多

無論長髮或短髮總之一到秋天就甩頭髮,而且換極洗頭水d頭髮都好容易黏埋一餅咁

所以反正試下都無壞又可以問下意見就去試下啦

首先專業頭皮顧問就幫我頭皮做分式析…佢會幫我睇下唔同區域既頭皮狀況



一個毛囊正常會有幾多條頭髮為之健康?

答案: 2-3條



當你甩了一條頭髮,最端位置通常都會有一粒毛囊,毛囊點先係健康呢?
答案:毛囊要夠肥大先可以啜實個頭皮
*以下呢條頭髮唔合格,因為頂既毛囊唔夠大粒




咁甩頭髮係咪代表你頭皮或頭髮一定唔夠健康所以脫髮?
答案:唔係!人每一日都會甩40-100條頭髮,而且呢個係正常既新陳代謝

洗頭係咪代表頭皮一定乾淨呢?
答案:唔係!好多時大家洗頭都只係洗頭髮缺乏頭皮護理

咁呢個treatment到底點做既呢?



Step 1:皇牌活髮精華油COMPLEXE 5

薰衣草及柑橘精油按摩,專業頭皮顧問用法式按摩手勢去幫我按頭各區域

薰衣草及柑橘精油
•具深層清潔功效,有效滲透至髮根
•促進微血液循環,提升頭皮吸收其後護理産品功效的能力達10倍

使用方法
洗髮前,將適量的活髮精華油分區塗於頭皮上,輕輕按摩約5-15分鐘,再靜候10分鐘,待精華油滲透至毛囊,然後清洗。

被按摩頭皮中............






十分鐘後就可以去洗頭,其實我之後都有繼續用以下洗頭水同護髮素

呢隻洗完後可以乾爽足一日

附上洗頭水資料:





防脫髮洗髮水FORTICEA Stimulating Shampoo
主要成分: 巴西人蔘®、薰衣草、柑橘及迷迭香精油
•提升頭皮組織的微循環達7倍*
•強化頭皮組織,促進頭髮健康生長
•延緩脫髮情況
•提升毛囊吸收防脫髮精華素産品的功效
滋潤修護乳CARTHAME Gentle Hydro-Nutritive Mask
主要成分: 埃及紅花、維他命B5
•為嚴重缺水的頭皮及頭髮修補天然皮脂膜
•提供滋潤與保護,鞏固髮幹
•回復髮絲水嫩亮澤,減少髮結及折斷問題


之後就做

Step 3 -防脫髮護理

精華素80 ATP增強版RF80 ATP ENERGIE 用完呢個後唔需要再沖洗,由得佢自然風乾或吹到半乾就可以了  

巴西人蔘®、鼠尾草精油及檸檬精油
•促進血液循環,增進新陳代謝
•提供頭髮生長所需之養份,令頭髮重新健康生長
•防止頭皮組織纖維老化,強化毛囊吸收營養能力
•有效延長頭髮生長週期,鞏固髮根,延緩毛球退化
•特別適合因產後、壓力、過份疲倦、節食減肥引致脫髮的人士補充營養

使用方法
每週使用1次,持續使用3個月。洗髮後,將整瓶精華素80分段塗於已清潔的頭皮上,然後輕輕按摩頭皮,待精華液吸收,。





做之前個測試,頭皮比較乾,同埋我頭皮有d損同毛囊倒塞




做完後個頭皮有光澤,毛囊通透左,明顯不同了




做多幾次home treatment,慢慢就會發覺頭皮開始生番D初髮


以上既Treatment全套做一次係 $820,有興趣可以 send Email to: info@renefurtererhk.com
話大少奶介紹既可以用半價即係 $410做一次 (名額10個,額滿即止)

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾