2016年4月11日 星期一

奄蓋

話說呢幾日似打杖,因為包包病了

總之個仔一病無論身、心都會大疲勞

比自己病更加心煩

我又唔可以話寧願自己病,因為我病又照顧唔到佢

總之要平平安安大家都身體健康

昨日一早去帶包睇醫生後,大少爺同包包休息,我就獨自出尖沙咀

本身我係想去連卡佛買d野,結果乜心情都無無晒頭緒就走

漫無目的咁行陣就回程,因為想煮比大少爺食就硬住頭皮入街市,見到有奄仔蟹賣

於是買一隻回家整鹽焗奄仔,點解一隻?春天大少爺皮膚唔太好,得我一個食

呢個做法我晌街食過學得好好食,我又鍾意食奄仔所以就自己整

最容易既煮蟹方法呢!哼(累到無力既哼)



奄仔蟹   食幾多自己話事

但以下材料係可以for 2隻,2隻以上自行加料 

粗鹽      2包

五香粉       2茶匙

油      少許

紹酒      少許(可略)


做法:
1.蟹先用牙刷刷淨,但唔好剪開蟹鉗位,然後放入冰格30分鐘令蟹暈
2.蟹暈後剪開蟹繩,將蟹鉗位都刷洗乾淨,如果隻蟹仲郁就再放入冰格,直至炒好鹽為止
3.將鹽同五香粉一齊用白鑊炒


炒到鹽幾成灰灰地色可以加少許油(做出來隻蟹在光澤,也可以略)

炒好鹽後就許入蟹,蟹蓋必需向,將粗鹽鋪上蟹上


蓋上蓋用小火焗10分鐘


10分鐘後反轉,將酒沿鑊邊倒下,再蓋上蓋焗8(時間視乎蟹大細)

熄火後2分鐘先開蓋 

蟹略為放涼,斬開兩件,食既時候搣走內臟呢






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾